ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська повідомляє

За інформацією управління податків і зборів з фізичних осіб ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська  387  громадян району задекларували доходи, отримані протягом 2015 року. Загальна сума задекларованих доходів складає понад 90,9 млн. грн..  При виплаті доходів до бюджету спрямовано 1,6 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 301,2 тис.грн. військового збору.

7 громадян району у 2015 році отримали більше 1 млн.грн. доходів, на загальну суму 26,6 млн. грн. При цьому, до самостійної сплати визначено 3,1 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 30,4 тис.грн. військового збору.

Серед задекларованих, найбільшу частку  складають доходи, отримані у вигляді спадщини чи подарунків, від продажу майна, а також іноземні та інвестиційні доходи.

Понад 51 громадян району скористалися правом на податкову знижку.

Переважна більшість декларантів – 79 відсотків, заявили про повернення сплачених сум на користь учбових закладів. Загальна сума податку, яка підлягає поверненню з бюджету, складає 64,4 тис.грн., з яких 22 тис.грн. вже повернуто громадянам.

ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська традиційно спілкувалась з платниками податків

Фахівцями ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська проведено  семінар для платників податків міста з актуальних питань податкового законодавства та законодавства з єдиного внеску.

Так, про новини податкового законодавства в адмініструванні ПДВ розповіла заступник начальника управління податків і зборів з юридичних осіб Козелло Катерина .. Вона зупинилася на змінах, внесених до Положення про реєстрацію платників ПДВ, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 18.03.2016 р. № 373. Фахівець також нагадала про відповідальність платників, яка  передбачена за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування податкових накладних в ЄРПН.

Актуальним питанням  з адміністрування єдиного внеску присвятила свій виступ завідувач сектору адміністрування єдиного внеску Інна Сердюкова , яка також нагадала  про збільшення з 01.05.2016 р.   мінімального розміру заробітної плати до 1450 грн, відповідно, мінімальний страховий внесок складає 319 грн. щомісяця.

Податківці спілкувалися з  платниками з питань адміністрування екологічного податку, рентної плати, особливостей справляння податку на нерухоме майно та транспортного податку.

В ході проведення заходу розглядалися й питання своєчасності сплати податків і зборів, порядку заповнення документів на переказ у разі сплати податків до бюджету, подання звітності в електронному вигляді, роботи електронних сервісів та надання адміністративних послуг тощо. Не оминули увагою і питання легалізації заробітної плати та зайнятості населення.

По закінченню семінару фахівці інспекції надали відповіді на запитання платників.

Положення про реєстрацію платників ПДВ зазнало змін

У ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська звертають увагу, що 29.04.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.03.2016 р. № 373  яким затверджені зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість.

Зокрема, у разі обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, зміни ставки єдиного податку або відмови від спрощеної системи оподаткування особа реєструється платником податку на додану вартість (далі – ПДВ) не раніше дати зміни системи оподаткування з урахуванням положень статті 293 Податкового кодексу України, якими встановлюються ставки єдиного податку для платників третьої групи, що передбачають сплату ПДВ та не передбачають сплати цього податку.

Окрім того, уточнено норми щодо подання реєстраційної заяви.

У разі неприйняття контролюючим органом заяви про реєстрацію платника ПДВ може бути подана нова заява з бажаною датою реєстрації, що була вказана у попередній неприйнятій заяві, якщо особою, яка добровільно реєструється платником ПДВ, ліквідовано недоліки та така нова заява подана не пізніше ніж за 3 робочих дні до початку податкового періоду, з якого така особа вважатиметься платником ПДВ та матиме право на податковий кредит і виписку податкових накладних.

Якщо реєстраційна заява подана до контролюючого органу в електронній формі, відмова в реєстрації або пропозиція надати нову заяву про реєстрацію викладається контролюючим органом в електронній формі та надсилається на адресу електронної пошти, з якої надійшла така заява.

Також внесено зміни до форми витягу з реєстру платників ПДВ (додаток 13 до Положення), згідно з якими замість реквізитів одного електронного рахунка у витягу відображаються реквізити трьох електронних рахунків платника ПДВ – сільськогосподарського підприємства, що обрав спеціальний режим оподаткування, призначених для перерахування коштів до державного бюджету та на його спеціальні рахунки:

– за операціями із сільськогосподарськими товарами/послугами (крім операцій із зерновими і технічними культурами та операцій з продукцією тваринництва);
– за операціями із зерновими і технічними культурами;

– за операціями з продукцією тваринництва.

Крім того, Наказом №  373 передбачено що наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу не може бути підставою для анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.

Аудитори фіскальної  Кіровського району  додатково поповнили бюджет майже  один мільйон гривень

Така сума податків і фінансових санкцій, згідно інформації  підрозділів аудиту ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська , надійшла до бюджету за актами перевірок впродовж  чотирьох місяців цього року.

Ще, під час перевірок контролери зменшили від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на 311,1 тис.грн гривень та залишок від’ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду на суму 422,2  тис. гривень.

У  фіскальному відомстві роблять акцент, серед пріоритетів й  і надалі залишається зменшення кількості позапланових перевірок, недопущення безпідставного направлення запитів про надання пояснень та їх документальних підтверджень на адресу платників податків та проведення без достатніх підстав позапланових документальних перевірок.

За словами  начальника  відділу аудита Бохан Вікторії, сьогодні, аудитори зосереджують свої зусилля  на  поглибленому відпрацювання ризиків несплати податків, за якими платники податків відбиралися до перевірки. Установлена  чітка система контролю за ходом перевірок на всіх етапах та визначення її ефективності.

«Як наслідок, за результатами проведених контрольно – перевірочних заходів у січні-квітні 2016 року узгоджено з платниками податків майже 70 відсотків донарахованих сум, які в повному обсязі надійшли до бюджету» – підсумовує Вікторія Бохан.

Легалізація заробітної плати – гідне забезпечення нашого майбутнього

Заробітна плата – одна з головних економічних категорій, що поєднує інтереси працівників, роботодавців, держави і безпосередньо впливає на рівень життя населення.

Сьогодні питання легалізації заробітної плати та погашення заборгованості з її виплати є і зали­шається одним з першочергових завдань органів Держа­вної фіскальної служби.

Враховуючи актуальність питання легалізації доходів громадян та перерахування податків і зборів до бюджету, фахівцями ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська постійно проводиться роз’яснювальна та перевірочна робота суб’єктів господарської діяльності, як фізичних так і юридичних осіб, які використовують працю найманих працівників. Так, за рахунок проведення профілактичних заходів з підприємцями  за січень-квітень 2016 року легалізовано працю 24 найманих осіб.

З метою підвищення заробітної плати до середньогалузевого рівня та своєчасної і повної її виплати, у приміщені інспекції було проведено 8 засідань робочих груп з суб’єктами господарювання – юридичними особами з питання виплати заробітної плати у розмірі не нижче встановленого законодавством, де було заслухано керівників таких підприємств та отримано від них письмові пояснення.

ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська звертає увагу суб’єктів господарювання, що відповідно до статті 265 КЗпП за неоформлення трудових відносин з найманими працівниками передбачено відповідальність у вигляді фінансових санкцій у розмірі 30 мінімальних заробітних плат, що складає на сьогодні 41340 грн.

Тож, працівники ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська ще раз нагадують, що  легалізація трудових відносин — це забезпечення стабільності як в сьогоденні, так і в майбутньому для ко­жного окремого громадянина і роботодавця, це – реа­льне наповнення бюджетів усіх рівнів, а головне – дотримання законів України.

Сума винагороди за цивільно-правовим договором є базою нарахування ЄСВ   

ДПІ у Кіровському  районі  м. Дніпропетровська на прохання представників бізнес-спільноти краю надає роз‘яснювальну інформацію щодо окремих питань нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на суми виплаченої винагороди за цивільно-правовими договорами.
Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску, умови та порядок нарахування і сплати, повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, визначає Закон України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464).
Відповідно до п. 1 частини першої ст. 4 Закону № 2464 платниками єдиного внеску є роботодавці, зокрема, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи, які використовують найману працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами.
Пунктом 1 частини першої ст. 7 Закон № 2464 визначено, що базою нарахування єдиного внеску для роботодавців є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР «Про оплату праці», та сума винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.
Частиною другою ст. 7 Закону № 2464 передбачено, що для осіб, які виконують роботи (надають послуги) за цивільно-правовими договорами та отримують заробітну плату (дохід) за виконану роботу (надані послуги), строк виконання яких перевищує календарний місяць, єдиний внесок нараховується на суму, що визначається шляхом ділення заробітної плати (доходу), виплаченої за результатами роботи, на кількість місяців, за які вона нарахована.
Обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до Закону № 2464 нараховується єдиний внесок (частина друга ст. 9 Закону № 2464).
Згідно з частиною п’ятою ст. 8 Закону № 2464 єдиний внесок для роботодавців встановлюється у розмірі 22 відсотки до визначеної ст. 7 Закону № 2464 бази нарахування єдиного внеску.
Отже, сума винагороди, яка нараховується роботодавцем за цивільно-правовим договором є базою нарахування єдиного внеску.

Для окремих категорій фізичних осіб передбачені пільги щодо сплати земельного податку

Від сплати земельного податку на підставі п. 281.1 ст. 281 Податкового кодексу України (далі ПКУ) звільняються: інваліди першої і другої групи; фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років; пенсіонери (за віком); ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Згідно з п. 281.2 ст. 281 ПКУ звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорій фізичних осіб п. 281.1 ст. 281 ПКУ, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм, а саме: для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як 2 гектари; для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах – не більш як 0,25 гектара, в селищах – не більш як 0,15 гектара, в містах – не більш як 0,10 гектара; для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 гектара; для будівництва індивідуальних гаражів – не більш як 0,01 гектара;для ведення садівництва – не більш як 0,12 гектара.

Слід зазначити, що до переліку видів земельних ділянок, щодо яких фізичні особи мають право на пільги зі сплати земельного податку, не включено земельні ділянки, що утворилися за рахунок переданих за рішенням відповідної ради земельних часток (паїв).
Фізична особа, яка має підстави для отримання пільг щодо сплати земельного податку, повинна надати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки заяву довільної форми про надання пільги та документи, що посвідчують її право на пільгу (посвідчення інваліда першої або другої групи, пенсійне посвідчення (за віком), посвідчення батьків багатодітної сім’ї (які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років), посвідчення «Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС», посвідчення «Потерпілий від Чорнобильської катастрофи» (1-3 категорія), посвідчення «Учасник бойових дій», посвідчення «Інвалід війни», посвідчення «Учасник війни» тощо).

Платникам акцизного податку – про нові можливості Електронного кабінету платника

Кіровські платники акцизного податку з реалізації пального мають можливість користуватися новим розділом електронного сервісу «Електронний кабінет платника», створеним в рамках функціонування Системи електронного адміністрування реалізації пального (СЕА РП).

У новому розділі СЕА РП можна переглянути проведені операції в системі електронного адміністрування реалізації пального (дані Реєстру операцій обсягів пального із застосуванням необхідних фільтрів, у т.ч. в розрізі типів операцій та кодів товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД), а також перевірити поповнення та стан електронного рахунку (дані Реєстру сум акцизного податку).

Також, в режимі он-лайн функціонує Реєстр платників акцизного податку з реалізації пального. Через особистий кабінет сервісу «Електронний кабінет платника» можна сформувати та направити запит для отримання Витягу з такого Реєстру, а також, у разі необхідності, надіслати заяву про реєстрацію платником акцизного податку з реалізації пального з позначкою «Зміни».

Скільки зберігати документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків?

Для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством (ст. 44 Податкового кодексу України, далі – ПКУ).

Документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, повинні зберігатися 3 роки. Після закінчення строків зберігання документів суб’єкт господарювання, в установленому законодавством порядку передає їх до архіву.

Разом з тим, якщо зазначені вище документи, пов’язані з предметом перевірки, проведенням процедури адміністративного оскарження прийнятого за її результатами податкового повідомлення-рішення або судового розгляду, то такі документи повинні зберігатися до закінчення перевірки та передбаченого законом строку оскарження прийнятих за її результатами рішень та/або вирішення справи судом, але не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності.

Умови застосування касових апаратів спрощенцями ІІ та ІІІ груп

Відповідно до норм Податкового кодексу України (п. 296.10.) платники єдиного податку першої групи не застосовують реєстратори розрахункових операцій.

Фізичні особи-підприємці другої і третьої груп, незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 млн. гривень не застосовують реєстратори розрахункових операцій. У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1 млн.  гривень застосування реєстратора розрахункових операцій для такого платника єдиного податку є обов’язковим починаючи з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

Водночас, статтею 9 Закону України від 06.07.1995 N265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (із змінами та доповненнями) (далі- Закон №265) визначений перелік операцій при яких реєстратори розрахункових операцій не застосовуються.

При здійсненні діяльності із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій необхідно дотримуватись вимог Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства доходів i зборів України від 28.08.2013 № 417 “Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій” (далі- Порядок №417) та Закону №265.

При цьому перед придбанням РРО необхідно пересвідчитися, що:

1) модель касового апарату включено до Державного реєстру РРО (інформація про реєстр РРО розміщена на сайті ДФС України);

2) термін служби РРО ще не вичерпано;

3) граничний термін, після якого згідно з Державним реєстром РРО заборонено реєструвати зазначену модель РРО, не настав.

При купівлі касового апарату, що був у використанні, слід пересвідчитись, що реєстрацію такого РРО було скасовано (взяти у продавця (власника) РРО довідку про скасування реєстрації за місцем попередньої реєстрації).

До здійснення реєстрації в органах ДФС суб’єкт господарювання повинен звернутись до Центру сервісного обслуговування і укласти з ним договір на сервісне обслуговування.

Порядком №417 визначено, що для реєстрації РРО суб’єкт господарювання подає до податкового органу:

-заяву про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;

-копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;

-копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

-копію договору суб’єкта господарювання з Центром сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Платники єдиного податку І та ІІ груп мають право на щорічну відпустку

Фізичні особи-підприємці, платники єдиного податку 1 та 2 групи, які не використовують працю найманих осіб, відповідно до п. 295.5 ст. 295  Податкового кодексу України звільняються від сплати єдиного податку один раз на рік на час відпустки протягом одного календарного місяця.

Крім того, не сплачується єдиний податок за період хвороби, підтверджений копією листка непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

Інформація про період щорічної відпустки і терміни втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності подається до територіального органу ДФС у вигляді заяви у довільній формі.

З метою уникнення порушення терміну щодо сплати авансових платежів рекомендуємо подавати до податкової інспекції заяву щодо періоду щорічної відпустки до початку відпустки, а заяву щодо терміну втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності – одразу після закінчення лікарняного.

Варто пам’ятати, що платники єдиного податку є ще й платниками ЄСВ. Чинним законодавством не передбачено пільг щодо його сплати на час відпустки або хвороби.

Отже, єдиний соціальний внесок сплачується незалежно від діяльності чи фінансового стану платників податків і без перенесення термінів сплати.

Нараховування і сплату єдиного внеску за відокремлені підрозділи, які не мають окремого балансу, здійснює централізовано головне підприємство

Законом України від 8 липня 2010 року 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» визначено, що платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування є роботодавці, зокрема підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою-підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр)), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Згідно з п. 8 розд. ІІ Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.11.2014 р. №1162, відокремлені підрозділи обліковуються як страхувальники з урахуванням таких особливостей:

– у разі отримання повідомлення від державного реєстратора або відомостей з Єдиного державного реєстру про створення відокремленого підрозділу юридичної особи такий новостворений підрозділ обліковується з приміткою «Неплатник»;

– у разі прийняття юридичною особою рішення про виділення відокремленого підрозділу на окремий баланс та перехід до самостійного ведення ним розрахунків із застрахованими особами юридична особа повідомляє про це в десятиденний строк з дня прийняття такого рішення контролюючий орган за місцезнаходженням відокремленого підрозділу. У зазначеному випадку на підставі такого повідомлення юридичної особи відокремлений підрозділ обліковується як платник єдиного внеску;

– якщо юридичною особою прийнято рішення про реорганізацію відокремленого підрозділу – страхувальника в такий підрозділ, який не має обов’язків чи повноважень щодо ведення окремого балансу та самостійного ведення ним розрахунків із застрахованими особами, юридична особа повідомляє про це в десятиденний строк з дня прийняття такого рішення контролюючий орган за місцезнаходженням такого відокремленого підрозділу. У цьому випадку за умови відсутності заборгованості на підставі такого повідомлення юридичної особи відокремлений підрозділ обліковується з приміткою «Неплатник»;

– наявність у відокремленого підрозділу окремого балансу, самостійного ведення розрахунків з оплати праці із застрахованими особами може бути встановлена контролюючим органом під час проведення перевірки платника єдиного внеску, при опрацюванні його звітності.

Відтак нараховування і сплату (перерахування) єдиного внеску за відокремлені підрозділи, які не мають окремого балансу, здійснює централізовано головне підприємство – юридична особа за своїм місцезнаходженням. Однак при прийнятті юридичною особою рішення про виділення відокремленого підрозділу на окремий баланс та перехід до самостійного ведення ним розрахунків із застрахованими особами такий відокремлений підрозділ самостійно нараховує та перераховує суми єдиного внеску за своїм місцезнаходженням.

Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день: особливості реєстрації платниками єдиного податку

Відповідно до положень Податкового кодексу України зареєстровані в установленному порядку суб’єкти господарювання (новостворені), які протягом 10 днів з дня державної реєстрації подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, яка не передбачає сплату податку на додану вартість, вважаються платниками єдиного податку з дня їх державної реєстрації. Податковим кодексом України не передбачено перенесення граничного строку подання такої заяви, якщо останній день строку подання припадає на вихідний або святковий день.

Водночас відповідно до п. 5 ст. 254 Цивільного кодексу України, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.

Відтак, якщо десятий день з дня державної реєстрації новоствореного суб’єкта господарювання припадає на вихідний або святковий день, такий суб’єкт має право подати заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, яка не передбачає сплату податку на додану вартість, у перший робочий день, наступний за таким вихідним або святковим днем.

Дохід від продажу вантажівки оподатковується військовим збором та податком на доходи фізичних осіб

У разі продажу фізичною особою вантажного автомобіля підприємству, така юридична особа зобовязана при нарахуванні (виплаті) доходу виконати функції податкового агента, зокрема, нарахувати, утримати та сплатити (перерахувати) до бюджету податок на доходи фізичних осіб та військовий збір.

Дохід платника податку від продажу  об’єкта рухомого майна оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5% бази оподаткування.

Дохід від продажу  об’єкта рухомого майна (крім легкових автомобілів, мотоциклів, мопедів) визначається виходячи з ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу (міни), але не нижче оціночної вартості цього об’єкта, визначеної згідно із законом.

Крім того, дохід від продажу вантажного автомобіля, є обєктом оподаткування військовим збором за ставкою 1,5%.

Поряд з цим нагадуємо, що вантажні автомобілі не є об’єктом оподаткування транспортного податку (п.267.2 ст.267 Податкового кодексу).

Внутрішня безпека ГУ ДФС у Дніпропетровській області провела 69 службових розслідувань та перевірок

Впродовж січня – квітня 2016 року управлінням внутрішньої безпеки Головного управління ДФС у Дніпропетровській обла- сті проведено 69 службових розслідувань та перевірок.

За матеріалами управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Дніпропетровській області розпочато 18 кримінальних проваджень у відношенні працівників фіскальної служби; винесено 29 подань керівникам територіальних підрозділів ГУ ДФС області для вжиття заходів реагування щодо усунення недоліків та притягнення винних осіб до відповідальності; до дисциплінарної відповідальності притягнуто 19 працівників територіальних підрозділів ГУ ДФС області.

З метою недопущення фактів прийому на роботу в органи Державної фіскальної служби осіб, що своїми діями або вчинками можуть дискредитувати імідж служби, перевірено 59 кандидатів на працевлаштування. Відмовлено у призначенні 3 претендентам.

 

Залишити відповідь