У Дніпрі розповіли про «Пасхальний десант»

В ДОО НСЖУ львівський блогер та медіа експерт Олександр Лавринович презентував фільм про громадську мережеву ініціативу активних блогерів «Пасхальний десант». Документальна стрічка розповідає про поїздку львів’ян на Херсонщину у перші дні анексії Криму, коли наша країна чекала вторгнення російських військ.

Підтримка населення

«У 2014 році виникла ідея поїхати до Херсонщини та підтримати війська та місцеве населення. Так і «народився» «Пасхальний десант», до якого входили львівські блогери, телевізійники з місцевого каналу, молодіжний гурт «Хочу ще!». Ми зустрічалися з військовими, місцевими активістами та волонтерами, владою та звичайними людьми у селах та містах області», – говорить засновник мережі «Місцевий блогер» та керівник центру інформаційних досліджень «Меридіан» Олександр Лавринович.

IMG_9068

Жителі Західної частини України поїхали на південь аби подолати ті стереотипи, які весь час українцям нав’язувала влада.

«Стереотипи про захід і схід негативно впливали на інформаційне поле. На Херсонщині обережно ставились до західників, зокрема львів’ян, а львів’яни не розрізняли, наприклад, Донецьку і Дніпропетровську чи Херсонську області. Вважали, що там скрізь проросійські люди. Тож ми вирушили туди аби показати, що ці всі стереотипи штучно створені», – говорить Олександр Лавринович. Він зазначив, що за 6 днів, які група блогерів перебувала на півдні країни, вони зустрілися з багатьма людьми не тільки у військових частинах, а й в містах та селах.

IMG_9090

«Львів’яни почали розрізняти, що кожен регіон держави має свою інформаційну специфіку, херсонці дізнались про те, що вони можуть розраховувати на підтримку та розуміння на заході країни», – говорить Олександр Лавринович.

Спільна робота

Тож «Пасхальний десант» досяг свого результату – багато стереотипів було подолано. І багато в чому – завдяки оперативній роботі блогерів.

«Роль блогера сьогодні виходить на перший план, це така громадянська журналістика головна мета якої швидко та оперативно розповісти про ситуацію», – зазначає медіа експерт. Тож аби подолати стереотипи центр «Меридіан» планує журналістам та блогерам різних регіонів обмінюватись досвідом, створювати спільні проекти.

«В наших інформполях багато негативних явищ і спільно ми можемо це подолати», – зазначає Олександр Лавринович.

Анастасія Нефретова