У музеї Дніпра показуватимуть «Експонат місяця» (Фото)

У Дніпропетровському художньому музеї розпочинається  проект «Експонат місяця». У фондосховищах музею зберігається близько дев’яти тисяч творів живопису, графіки, скульптури, декоративно-прикладного мистецтва. Проте лише один з них раз на місяць отримуватиме  почесне звання «Експонат місяця». Проект триватиме протягом року і передбачає знайомство відвідувачів з картинами із фондового зібрання музею та їх цікавими історіями.

g

«Завмираючи часом біля картин великих художників, розумієш, що нічого не знаєш ні про картину, ані про самого його творця. Проте відомі в минулому люди часто проживали настільки цікаве життя, що при читанні їх біографій виникає ціла гама почуттів – від захоплення до здивування і, навіть, несприйняття. Сьогоднішня розповідь – про велику художницю, яка за життя була відома і популярна, але чомусь при цьому отримувала за свою роботу жалюгідні копійки», — зазначають у прес-службі музею.

Портрет доньки

«Кожна її робота викликала захоплений гул», – відгукувався про творчість художниці Зінаїди Серебрякової її побратим по ремеслу С. Маковський.

Творчість Зінаїди Євгенівни Серебрякової – значне явище в художній культурі ХХ століття. Серебрякова не тільки сказала своє самобутнє слово в мистецтві, а й продемонструвала  вірність реалістичній традиції. Характерна для неокласицизму тяга Серебрякової до створення ідеальних прекрасних жіночих образів, врівноваженість композиції, чуттєва ліпка об’ємів, лаконічність і точність малюнка сформувались під впливом мистецтва італійських майстрів ХVІ – ХVІІ століть та традицій творчості О.Г. Венеціанова, Ф.С. Рокотова, Д.Г Левицького, В.Л. Боровиковського.

1967 року Зінаїда Серебрякова померла в Парижі. Похована на цвинтарі Сент-Женев’єв-де-Буа.

Робота З. Серебрякової «Портрет доньки Тати» надійшла до музейного зібрання у 1936 році з колекції І.О. Бродського.

З нагоди новорічних та різдвяних свят  12 січня під час презентації картини З.Є. Серебрякової проводитиметься новорічна інтерактивна лекція з елементами перформансу.


Метки: , , , , ,