В Україні знову змінили правила реєстрації на ЗНО

Міністерство освіти внесло зміни до правил реєстрації на Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО). Відтепер документи на ЗНО подаватимуть у заклади, де навчаються абітурієнти. Про це повідомляє Український центр оцінювання якості освіти. Пише zik.ua.

Перш за все, змінюються правила подачі документів на ЗНО. Тепер це потрібно буде робити у закладах освіти, де абітурієнт безпосередньо навчається.

«Отже, учні (слухачі, студенти закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, які в поточному навчальному році здобувають повну загальну середню освіту та складають ДПА у формі ЗНО, комплект реєстраційних документів подають до закладів освіти, у яких вони навчаються», – йдеться у повідомленні.

Керівники цих закладів сформують список осіб, які й проходитимуть ДПА у формі ЗНО. Вони відправлять комплекти документів до регіональних центрів. А звідти відповідні сертифікати надішлють на адресу закладу, де навчаються абітурієнти.

Випускники минулих років та особи, які не проходять державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього оцінювання сертифікати надсилають документи прямо до регіонального центру. Назад відправлять їх за місцем реєстрації.

Крім того, вилучили норму, за якої при реєстрації на ЗНО можна подати копію свідоцтва про народження замість копії паспорта. Зробили це, бо наразі паспорт громадянина України отримують з 14 років, а не з 16, як було раніше.

Ще однією новацією є те, що особи, які мають складати ДПА у формі ЗНО, але через поважні причини не змогли зареєструватися в основний період реєстрації, зможуть зареєструватися для участі в додатковій сесії ЗНО в додатковий період (3–21 травня). Такі особи можуть обрати лише ті предмети, результат яких їм буде зарахований як оцінка ДПА.

Зміни затвердили у Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти.