Вчені з’ясували, що користувачі насправді не розуміють значення смайликів

Вчені з Міннесотського університету відповіли на питання, чи можуть смайли та емодзі стати новою мовою. Їх дослідження показало, що користувачі по-різному сприймають одні і ті самі смайли, що може призводити до непорозуміння у спілкуванні, пише nv.ua.

В ході дослідження учасники (304 особи) повинні були оцінити, яке емоційне забарвлення має той або інший смайл, за шкалою від -5 (вкрай негативний) до 5 (дуже позитивний). Учасники не продемонстрували єдності думок навіть при оцінці одного і того самого емодзі. Одні вважали, що він несе у собі негативне послання, тоді як інші давали йому позитивну або нейтральну оцінку.

Навіть якщо мова йшла про смайл, що використовується на одній і тій самій платформі, різниця в оцінці у двох людей у середньому становила 1,8 бала. Коли учасникам пропонували оцінити різні версії одного і того ж emoji, різниця перевищувала 2 бали. У випадку зі смайлом, що демонструє широку посмішку і закриті від сміху очі, різниця виявилася ще вище. Порівняння цього смайла у виконанні Apple з версіями від Google, Microsoft, Samsung і LG показало різницю в 5 балів.

“Ми виявили значний потенціал для непорозумінь і для однієї версії емодзі, і для декількох, що належать до різних платформ”, – відзначають вчені з Міннесоти.

Крім того, для опису одного і того самого смайла учасники використовували різні слова. Так, для опису емодзі Apple, що зображує підняті у святкуванні руки, використовувалися слова “руки” і “свято”. Версія від Microsoft описувалася словами “захоплюючий” і “високо”.

Дослідники роблять висновок, що для поліпшення взаєморозуміння між користувачами слід стандартизувати дизайн емодзі на всіх платформах. Вони також планують продовжити дослідження в цій області і вивчити реакцію людей на смайли в контексті повних повідомлень, а також з’ясувати, як їх сприймають представники різних культур і національностей.

Залишити відповідь