За один день український стартап зібрав в Інтернеті 24 тисячі доларів

Український стартап Ugears робить красиві пазли з дерева, які фактично є працюючими механізмами: це може бути годинник, метроном або трамвайчик на рейках. Команда запустила кампанію на Kickstarter (сайт фінансування творчих проектів), за допомогою якого хочуть зібрати $ 20 тисяч. Але за менш як добу від старту вже зібрали необхідну суму і навіть більше, пише «Українська правда» із посиланням на AIN.

«Минуло менше доби зі старту кампанії, але на рахунку у проекту вже є потрібна сума і навіть більше – майже $ 24 тисяч, а попереду ще 34 дні. Це краще, ніж витратити багато грошей на рекламу. Ми хочемо, щоб на світовому ринку дізналися торгову марку з України, а Kickstarter – це “парадний вихід”», – пояснює засновник проекту, технічний дизайнер Денис Охрименко.

Це доволі популярний підхід: використовувати Kickstarter не як платформу для збору грошей, а для гарного PR-у в міжнародних медіа, адже якщо продукт швидко збирає гроші, про нього скоріш за все напишуть.

Пазли від Ugears уже продаються в Польщі та Німеччині, за словами Дениса Охрименка, є пропозиції навіть від дистриб’юторів з Австралії та Японії.

«Kickstarter сортує кампанії по тому, хто швидше збирає гроші. І якщо поставити за мету $ 500000, ми будемо бовтатися десь позаду, якщо зберемо 1%. А якщо збирати $ 20000, то є шанс підняти гроші швидко, тоді ми потрапимо на першу сторінку», – пояснює логіку кампанії засновник проекту.

Залишити відповідь