Дані Асоціації GSM: у Київстар найстабільніша абонбаза у світі

 

Асоціація GSM щоквартально проводить заміри абонентських баз серед операторів мобільного зв’язку. Шляхом аналізу щомісячного відтоку абонентів, аналітики визначають компанії із найбільш стабільними абонентськими базами – ті, в яких абоненти найбільш лояльні до свого оператора. Відповідно до даних Асоціації GSM, серед операторів, які обслуговують більшість абонентів припейд, лідером стабільності є Київстар.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Київстар обслуговує найбільшу абонентську базу в Україні – понад 26 млн клієнтів. З них понад 90% – клієнти, які отримують послуги анонімно, без укладення письмового контракту. При цьому вони виявляють високий рівень лояльності до свого оператора. Як засвідчило дослідження Асоціації GSM, серед операторів, у яких понад 80% абонбази складають припейд клієнти, найбільшою стабільністю вирізняється Київстар. Так, індекс щомісячного відтоку абонентів Київстар не перевищує 1,6% – це найкращий результат як на телеком-ринку України, так і світу.

«Абоненти обирають Київстар на довгі роки, адже ми завжди дотримуємося свого слова. Та надаємо їм послуги із відчутними перевагами. Так, ми обіцяли абонентам швидкий запуск 3G – і зробили це. Сьогодні ми – лідери серед українських GSM-операторів за швидкістю будівництва мереж 3G та кількістю охоплених міст і містечок. Запускаючи послуги 3G, ми робимо їх доступними клієнтам в усьому місті, а не лише в його окремих частинах», – говорить Святослав Горбань, директор з маркетингу компанії «Київстар».

Дані міжнародних аналітиків збігаються із результатами внутрішніх досліджень компанії. Так, відповідно до опитування абонентів, які телефонували до інформаційно-довідкового центру, у 2-му кварталі 2015 р. клієнти оцінили якість обслуговування, простоту і зручність пропозицій Київстар на 4,71 за п’ятибальною шкалою.

Відповідно до даних Асоціації GSM, на другому місці серед операторів припейду за стабільністю абонбази – TIM (Італія) з індексом відтоку 1,83%. Найбільший відтік абонбази – в оператора Mobilink (Пакистан) – 7,2%.

Найкраща якість зв’язку, прості тарифи, інноваційний підхід – те, що вирізняє Київстар та сприяє будівництву міцних і довготривалих відносин з клієнтами.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *