Продажі легкових авто в Україні впали на 60%
За період з січня по вересень поточного року на українському ринку було зареєстровано 30 387 продажів нових легкових автомобілів, що на 60% менше ніж за аналогічний період минулого року. Про це йдеться у повідомленні “Укравтопрому”, передає “Українська правда”.
Як зазначається, за перші тридцять днів осені в Україні було зареєстровано 4 376 продажів нових легкових авто, що майже на чверть менше вересневого результату минулого року
Вже п’ятий місяць поспіль лідерство на ринку утримує Toyota. У вересні кількість проданих автомобілів цієї японської марки становило 512 од., що на 47% менше показника річної давності.
Друге місце дісталося французькій марці Renault (392 од.), яка зуміла збільшити свої продажі відносно минулого року на 8 відсотків.
Третьою за популярністю маркою в українців у вересні знову став ЗАЗ з результатом – 378 автомобілів. У порівнянні з торішнім результатом продажі ЗАЗ зменшилися на 13 відсотків.
На четвертому місці Ford – 246 авто. (+4% щодо вересня 2015).
Замикає п’ятірку лідерів вересня Skoda з показником – 234 нових легкових авто (-20% до вересня 2015р.).