В останні два тижні виборів очікується велика кількість компромату на лідера «мерської гонки» – експерт
Останні два тижні виборчої кампанії напередодні дня голосування будуть найбільш насиченими компроматом, дезінформацією і використанням інших «брудних» технологій. У цьому впевнена політолог Вікторія Полянська. Експерт пояснює свою позицію тим, що політичні маркетологи досить добре вивчили психологію виборців.
– Доведено, що вибір людини найчастіше визначається ірраціональними та емоційними факторами. Люди швидше і яскравіше реагують на негативні події, більш інтенсивно їх переживають. Особливо ця тенденція проявляється в пострадянській ментальності, головна риса якої – зосередженість на проблемах, негативі, складнощах. Тому більшість новин в телевізорі присвячені катастрофам, аваріям, проблемам і так далі, – розповіла Вікторія Полянська.
За її словами, ця особливість буде активно використовуватися політичними маркетологами для того, щоб вплинути на рішення виборця, змусити його проголосувати за потрібного кандидата. З цією метою збільшиться кількість компромату і різного роду дезінформації щодо конкурентів.
– Найбільший удар, звичайно ж, дістанеться найсильнішим учасникам передвиборчих перегонів, особливо щодо кандидатів у мери. І зважаючи на останні події і переформатування політичних союзів між кандидатами, найбільше бруду поллється на найсильнішого претендента на посаду міського голови Бориса Філатова, – пояснює експерт.
Вікторія Полянська впевнена в тому, що війна між маркетологами за емоції виборців не повинна переважати над політичними програмами кандидатів і їх реальними, конкретними справами, які йдуть на благо Дніпропетровська.


