Ми не можемо заривати транспортні гроші «в землю», – Борис Філатов
Дніпропетровськ не може собі дозволити заривати транспортні гроші в землю. Про це в ході круглого столу на тему: «Транспорт для людей: стратегія розвитку громадського транспорту Дніпропетровська» заявив лідер політичної партії «УКРОП» Борис Філатов.
– Давайте будемо відвертими: дніпропетровський метрополітен спочатку був «мертвонародженою» ініціативою. За 33 роки цього «будівництва століття» ми закопали в землю сотні мільйонів гривень. Частина з них – виділені в період губернаторства Олександра Вілкула – взагалі не зрозуміло, куди поділися.
За словами начальника Дніпропетровського метрополітену Віктора Сітоніна, після запуску міського метрополітену в 1995 році, за 20 років не було здано в експлуатацію жодної нової станції.
– Питома вага метро в перевезеннях – 4% від всієї транспортної системи міста. Вартість проїзду 2 гривні, при собівартості 6,5 гривень, – розповів Віктор Сітонін.
Борис Філатов впевнений, що для міста краще розвивати наземний громадський транспорт, деякі маршрути якого дублюють лінію метро. Це дешевше і вигідніше.
– Якби ми всі ці кошти планомірно вкладали в розвиток наземного транспорту, то вже б давно переплюнули Токіо. Але з року в рік ми знову піднімаємо питання про дніпропетровське метро. І поки на його будівництві можна буде нагріти руки, ситуація не зміниться, – розповів лідер політичної партії «УКРОП».


