Борис Філатов: «У сфері пасажирських перевезень Дніпропетровську потрібне комплексне рішення»
Борис Філатов впевнений, що в Дніпропетровську питання з транспортною галуззю має вирішуватися комплексно і системно. Про це він заявив в ході круглого столу на тему: «Транспорт для людей: стратегія розвитку громадського транспорту Дніпропетровська
– Необхідно впровадити правильну систему роботи міського транспорту, яка повинна проектуватися інженерами. Основний пріоритет – це розвиток громадського транспорту. Маршрути, де неможливо використовувати електротранспорт, можуть віддаватися приватним перевізникам. Коли приватний перевізник виходить на тендер, йому обов’язково в пакеті повинні пропонуватися соціальні маршрути, які будуть балансувати його заробіток. Міський транспорт має бути зручний для городян і йому повинні бути віддані центральні маршрути в місті. Це соціальна відповідальність міста. А приватні перевізники повинні бути вбудовані в систему, але ніяк не бути її провідною ланкою, – упевнений політик.
За словами відомого громадського діяча Кирила Дороленко, з 2010 року були зруйновані деякі важливі тролейбусні лінії, для того, щоб запустити на вулиці Дніпропетровська маршрутки. Через це, в годину пік, коли люди добиралися з роботи додому, велика частина трамваїв і тролейбусів в 6 вечора вже йшли в депо. – Інтервал руху тролейбуса досягав 60 хвилин, але за це ніхто не ніс відповідальності. Маршрутки повністю вбили громадський транспорт, – розповів Кирило Дороленко.
Як розповів екс-глава юридичного управління Дніпропетровської обласної адміністрації Олександр Санжара, в 2010 році приватні перевізники та міська влада стали синонімами.
– Зараз приватники через діяльність старої влади отримують надприбутки, вони повністю монополізували транспортну галузь міста та шантажують людей. У нормальному місті не може бути шантажу: якщо ти не хочеш їхати – це право повинно діставатися іншому перевізнику. Але, у Дніпропетровську немає конкуренції, є тільки монополія і з нею необхідно боротися, – упевнений пан Санжар.