Дніпропетровців запрошують на фестиваль соціальної реклами
Квапливі будні українців майже не залишають вільної хвилини, щоб подумати про найголовніше. Згаяти час у черзі супермаркету або переповненій маршрутці на роботу, найчастіше допомагають смартфони та планшети. Перетворити цей час на користь здатна соціальна реклама: хтозна, можливо, розглядаючи постери або відео на екрані, ви забажаєте змінити світ на краще.
Британська підтримка
Учасники з усієї України протягом січня надсилали свої роботи для участі у першому незалежному фестивалі соціальної реклами, що проходитиме у Дніпропетровську. Організувати такий захід у нашому місті стало можливим завдяки підтримці Британських рад в Україні в рамках програми «Активні громадяни», яка реалізується вже другий рік. Під час так званих таборів неформальної освіти влітку 2015 року виникла ідея-проект соціального фестивалю. Саме він і отримав грант від Британської ради.
Побачать усі
Побачити найзлободенніші соціальні проблеми, починаючи від гендерної нерівності, закінчуючи забрудненням навколишнього середовища, євроінтеграцією та проблемами переселенців, гості фестивалю зможуть як на постерах, що у форматі «сушки» розвісять по залу, так і у відеороботах на єкрані. Простір для цього заходу також вибрали із особливою метою: саме коворкінг центр «Нумо» є найбільш атмосферним і збире чимало молоді міста.
Традиційно подібні фестивалі проводилися у закритому форматі, чого не станеться із дніпропетровським заходом. У більш ніж 180 магазинах «АТБ» проведуть понад 500 трансляцій робіт.
«Один з роликів учасників ми трошки скоротимо до 30 секунд і він буде транслюватися у всіх магазинах. Це один приз. А також учасник-переможець фестивалю буде запрошений на «51 канал» для інтерв’ю та презентації роботи», – розповідає координатор проєкту Ольга Чічікало. Роздрукують й усі постери. А той, що найбільше вподобає аудиторія, розмістять на сітілайті або білборді.
Зазначимо: захід відбудеться 19 лютого о 16.30 у коворкінг-центрі «Нумо». Вхід вільний.
Анастасія Парфенова