Дослідники порахували, скільки реклами засмічує стрічку Facebook
Згідно з дослідженням аналітичної компанії в області маркетингу через соцмережі Socialbakers, тільки 3% повідомлень у новинній стрічці Facebook є рекламними. Про це повідомляє espreso.tv. Торік доходи цієї соціальної мережі від реклами склали 11,5 млрд. долл., при цьому сервіс не збирається збільшувати рекламне навантаження на стрічку. Однак Socialbakers не враховували рекламу в мобільному додатку Facebook. При цьому, більшість відвідувань соціальної мережі здійснюється зі смартфонів.
Також дослідники з’ясували, що 24-29% вмісту типовою стрічки користувача складають пости від сторінок брендів, зірок, публічних персон і організацій. Однак не більше 10% постів від таких сторінок є спонсорованими, таким чином всього 97% розміщень не є рекламними.


