Експерти рекомендують: хочеш багато заробляти – шукай клієнтів в Інтернеті

На сьогодні однією з основних ланок пошуку нових клієнтів у будь-якому бізнесі є Інтернет. У зв’язку з цим у Дніпропетровську пройшов тренінг, який мав назву «Використання нових можливостей мережі Інтернет для масштабування бізнесу».

На ньому провідний бізнес-тренер проекту  «Genius Marketing» Олесь Тимофєєв розповів підприємцям-початківцям, з чого краще за все почати свою справу, аби одержати гарний прибуток та перевершити найсміливіші очікування.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Перш за все, за словами Олеся Тимофєєва, варто визначити власну стратегію розвитку, тобто помріяти та уявити, ким ви бачите себе через певний проміжок часу та окреслити чіткий план, як цього досягти. Це дуже важливий етап, адже багато з нас бачить своє майбутнє безтурботним та сповненим радості і звичайно ж грошима, але мало хто має уявлення про етапи досягнення мрії. Тому створення стратегії повинно вималювати чіткі кроки до омріяного майбутнього.

Далі вже ви маєте створити саму пропозицію, тобто те, що ви запропонуєте світові. Наприклад, будете організовувати весілля, чи відкриєте власну кав’ярню, або ж створите оригінальний власний проект, який буде унікальним у своєму роді.

На сьогодні багато бізнесменів успішно використовують безмежні можливості мережі Інтернет  для розширення своєї справи – створюють сайти, реєструються у соціальних мережах. Як запевняє бізнес-тренер, це дієвий інструмент для презентації  та просування будь-якого проекту.

На цьому етапі важливо оцінити роботу конкурентів. Як радить Олесь Тимофєєв, для цього можна використати низку корисних ресурсів, таких як:

–          Wordstat.yandex.ru;

–          SimilarWeb;

–          Follow.net;

–          BuzzSumo.com.

Саме ці сайти стануть у нагоді для перевірки та аналізу роботи потенційних конкурентів.

Олесь Тимофєєв нагадав золоте правило 20/80 будь-якої справи, яке полягає у тому, що 20%  усіх дій мають забезпечувати 80% результату. Тобто усі неважливі та другорядні справи варто полишити, а займатись треба тільки тим, у чому ви впевнені на всі 100.

Бізнес-тренер зауважив, що на сьогодні дуже активно розвивається такий ресурс, як YouTube. У ньому поки що ще мало реклами, тому використовувати його можливості для просування свого бізнесу можна дуже успішно.

Валерія Антохіна 

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь