Конструктори розробили фари, які не засліплюють дальнім світлом
Європейські автомобілі почали оснащувати матричними фарами, які не засліплюють інших водіїв. Про це пише gazeta.ua із посиланням на автопортал Abw.by
Промінь фари складається з вузьких сегментів, межі яких трохи заходять один в одного. Яскравість кожного з сегментів можна зменшувати, або зовсім вимкнути його.
Фари такого типу назвали “матричними”. Щоб керувати роботою сегментів матриці, залишалося тільки “навчити” розпізнавати зустрічний і попутний транспорт, і вимкнути або послабити силу світла від відповідних світлодіодів. Це завдання перестало бути проблемою, коли автомобілі оснастили радарами та відеокамерами.
Рух з постійно включеним дальнім світлом без створення світлових перешкод для інших учасників руху — головне досягнення матричних фар. Але тільки цим їх здатності не обмежуються. Включенням різних комбінацій світлових сегментів можна змінювати форму променя фари у відповідності з умовами руху. При під’їзді до розвилки або пішохідного переходу автоматично розширюють світлове пляма, щоб висвітлити узбіччя, допомагаючи водієві краще розпізнавати можливі джерела небезпеки.
Якщо фари працюють в парі із системою Night Vision, вони можуть закцентувати світло на пішоходах, тваринах та інших об’єктах, які є в інфрачервоному діапазоні Night Vision.
Якщо до їх появи в опційному оснащенні SEAT Leon, експерти поставилися до LED-фар як до кон’юнктурного капризу маркетологів. Проте опцію на новому поколінні Opel Astra сприйняли як сигнал, що матричні фари більше не вважаються люксової приналежністю моделей преміум-класу. LED-фари збільшують ціну Astra лише на 990 євро.
Фото – gazeta.ua