Ми не можемо заривати транспортні гроші «в землю», – Борис Філатов

 

Дніпропетровськ не може собі дозволити заривати транспортні гроші в землю. Про це в ході круглого столу на тему: «Транспорт для людей: стратегія розвитку громадського транспорту Дніпропетровська» заявив лідер політичної партії «УКРОП» Борис Філатов.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

– Давайте будемо відвертими: дніпропетровський метрополітен спочатку був «мертвонародженою» ініціативою. За 33 роки цього «будівництва століття» ми закопали в землю сотні мільйонів гривень. Частина з них – виділені в період губернаторства Олександра Вілкула – взагалі не зрозуміло, куди поділися.

За словами начальника Дніпропетровського метрополітену Віктора Сітоніна, після запуску міського метрополітену в 1995 році, за 20 років не було здано в експлуатацію жодної нової станції.

– Питома вага метро в перевезеннях – 4% від всієї транспортної системи міста. Вартість проїзду 2 гривні, при собівартості 6,5 гривень, – розповів Віктор Сітонін.

Борис Філатов впевнений, що для міста краще розвивати наземний громадський транспорт, деякі маршрути якого дублюють лінію метро. Це дешевше і вигідніше.

– Якби ми всі ці кошти планомірно вкладали в розвиток наземного транспорту, то вже б давно переплюнули Токіо. Але з року в рік ми знову піднімаємо питання про дніпропетровське метро. І поки на його будівництві можна буде нагріти руки, ситуація не зміниться, – розповів лідер політичної партії «УКРОП».

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *