У Дніпрі ще одна вулиця може стати пішохідною
«Вісті» уже писали, що незабаром вулиця Короленка у Дніпрі стане пішохідною зоною, проїзд для автомобілів там буде заборонено. Цими днями стало відомо, що наступного року планується прибрати авто й з Барикадної. Багатьом водіям такі нововведення не до вподоби, та експерти запевняють – на житті міста та комфорті городян подібні реконструкції позначаться лише позитивно.
Заради екології
Пішохідні вулиці у центрі міста – не дивина для багатьох країн світу. Уперше такі зони без авто зробили в Лондоні, потім у Мадриді, Парижі, Осло та Копенгагені. Усе – через екологічний стан середмістя, адже викиди від автомобілів отруюють навколишнє середовище. В Україні також існують міста, де в центрі є вулиці тільки для пішоходів – це Львів, Івано-Франківськ, Чернівці. Нещодавно у світі склали рейтинг міст, які мають найбільш забруднене повітря. Дніпро посів 43-тю сходинку. Крім того, наш мегаполіс увійшов до п’ятірки найбрудніших міст в Європі. «Велика частина забруднення повітря припадає на промислові підприємства, але і вага засобів, які мають двигуни внутрішнього згорання, збільшується постійно. Це кричуща ситуація, коли треба розвантажувати хоча б центральну частину міста і щось робити, щоб був баланс між пішоходами та власниками авто, рухом транспорту й інтересами довкілля. Якщо буде комплексний підхід у вирішенні питань створення пішохідних зон, нових місць для паркування, оновлення та створення нових маршрутів електротранспорту – це сприятиме розв’язанню багатьох проблем, пов’язаних із розвитком міста», – зазначив голова правління «Комітету виборців України» Станіслав Жолудєв.
Позитивні наслідки
На дії міської влади зі створення пішохідної зони в центрі міста вже є хвиля обурення власників авто, та й багатьом мешканцям не до вподоби постійні ремонтні роботи. «У нас продовжується проблема з ремонтом центрального мосту, також деяких вулиць, а ще вводяться нові світлофорні об’єкти, йде оновлення розмітки, встановлюються нові знаки дорожнього руху – все це накопичує негатив, а зараз ще перекриття вулиць для створення пішохідної зони. Це ніби створює негативне ставлення у містян до подібних дій, але в майбутньому, навіть у найближчій перспективі, все це матиме позитивні наслідки і піде на користь місту, збільшить комфорт проживання та пересування», – зазначив Станіслав Жолудєв.
Анастасія Нефретова