«У нового мера Дніпропетровська немає шансу не добудувати метро», – Юрій Голик
Історія з дніпропетровським метро вже багато років не дає спокою містянам. Звершити довгобуд міська влада обіцяє регулярно, але віз і нині там. Проблема у заплутаних корупційних схемах, вважає радник голови облдержадміністрації Юрій Голик. Проте всі шанси зсунути справу з мертвої точки є вже зараз. Для цього ОДА підготувала «фундамент» – привела до ладу майнові та юридичні справи метрополітену. Тепер необхідна лише щоденна кропітка робота мера та його команди. Про це радник повідомив, відповідаючи на запитання журналістів під час щотижневого брифінгу.
«Будівництво метрополітену – це детективна історія. Ми, напевно, брошуру видамо про корупційні схеми, пов’язані з підземкою, – пожартував Юрій Голик. – Метро будували, потім кинули, потім щороку виділяли просто божевільні суми на боротьбу з підтопленням. На ці кошти метро, певно, можна було вже декілька разів збудувати».
Щоб розплутати клубок незаконних схем юристам облдержадміністрації знадобилося три місяці. Виявилося, що з підземкою була пов’язана ціла купа підприємств, які належали різним людям та організаціям. При цьому два європейських банки були готові виділити кошти на будівництво метро, якби майнові та юридичні питання підземки привели до ладу.
«Команда Валентина Резніченка зібрала все це в єдиний юридичний майновий комплекс. Ми пройшли два засідання Кабміну, оформили всі документи в Києві, об’єднали всі підприємства в одне. Зараз ми передаємо його на баланс міськради, – розповів Юрій Голик. – «Фундамент» ми зробили, далі потрібна просто монотонна щоденна робота міської влади. У новообраного мера вже не буде шансу не добудувати метро».
Радник запропонував журналістам та містянам разом з облдержадміністрацією контролювати процес.