В останні два тижні виборів очікується велика кількість компромату на лідера «мерської гонки» – експерт

Останні два тижні виборчої кампанії напередодні дня голосування будуть найбільш насиченими компроматом, дезінформацією і використанням інших «брудних» технологій. У цьому впевнена політолог Вікторія Полянська. Експерт пояснює свою позицію тим, що політичні маркетологи досить добре вивчили психологію виборців.

– Доведено, що вибір людини найчастіше визначається ірраціональними та емоційними факторами. Люди швидше і яскравіше реагують на негативні події, більш інтенсивно їх переживають. Особливо ця тенденція проявляється в пострадянській ментальності, головна риса якої – зосередженість на проблемах, негативі, складнощах. Тому більшість новин в телевізорі присвячені катастрофам, аваріям, проблемам і так далі, – розповіла Вікторія Полянська.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

За її словами, ця особливість буде активно використовуватися політичними маркетологами для того, щоб вплинути на рішення виборця, змусити його проголосувати за потрібного кандидата. З цією метою збільшиться кількість компромату і різного роду дезінформації щодо конкурентів.

Найбільший удар, звичайно ж, дістанеться найсильнішим учасникам передвиборчих перегонів, особливо щодо кандидатів у мери. І зважаючи на останні події і переформатування політичних союзів між кандидатами, найбільше бруду поллється на найсильнішого претендента на посаду міського голови Бориса Філатова, – пояснює експерт.

Вікторія Полянська впевнена в тому, що війна між маркетологами за емоції виборців не повинна переважати над політичними програмами кандидатів і їх реальними, конкретними справами, які йдуть на благо Дніпропетровська.

 

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *