12 млн абонентів Київстар користуються мобільним Інтернетом
Кількість користувачів мобільного Інтернету від Київстар перевищила 12 мільйонів. Серед них 5 мільйонів користуються мобільним Інтернетом в мережі 3G та генерують 52% всього трафіку.
За підсумками 2015 року кількість абонентів Київстар – користувачів послуг мобільного інтернету – перевищила 12 мільйонів. За рік вони використали понад 22 тисячі терабайтів трафіку. Споживання мобільного інтернету було особливо активним у 4 кварталі 2015 року – трафік зріс більш ніж у два рази в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року.
Зростання споживання мобільного інтернету пов’язане з розвитком національного покриття мережі 3G, високою якістю та надійністю сервісу, вигідними тарифами. На сьогодні мережа 3G Київстар охоплює 540 населених пунктів, у тому числі 17 обласних центрів. На цій території проживає близько 40% населення.
Майже 5 млн абонентів у 2015 році користувалися мобільним інтернетом у мережі 3G Київстар. Ці абоненти генерували 52% всього дата-трафіку в мережі. При цьому середнє споживання трафіку користувачем 3G інтернету на 365% вище, ніж у мережі EDGE.
Зростанню попиту на послуги мобільного інтернету сприяють комерційні пропозиції, оптимізовані для максимально комфортного використання мобільних сервісів. Крім збільшеної кількості мегабайтів для користування інтернетом на максимальній швидкості, в ряді тарифних планів передбачена можливість нетарифікованого трафіку для популярних соціальних мереж. Так, Київстар першим на телеком ринку України запропонував клієнтам тарифні плани, де доступ до ресурсів Facebook, Twitter, VKontakte та «Однокласники» – не тарифікується. Відтак, щомісяця понад 5 млн абонентів Київстар виходять у соціальні мережі з мобільних телефонів.
У 4 кварталі 2015 року Київстар на 75% збільшив виручку мобільного інтернету. За рік дохід від цієї послуги досяг майже 1,5 млрд грн.
У 2016 році Київстар зосередиться на подальшому розвитку мережі 3G і подбає про поліпшення та модернізацію діючої інфраструктури, щоб успішно обслуговувати зростаючий попит на мобільний інтернет. Також у планах компанії – розвиток інноваційних рішень і додаткових можливостей.