1,5 мільйона небайдужих приєдналось до доброчинної акції на 1+1 в День Святого Миколая
Традиційна доброчинна акція до Дня Святого Миколая вчергове пройшла на 1+1. Всі кошти, отримані 19 грудня від транслювання реклами на телеканалі 1+1 у період прайм-тайму о 19:45, вже за традицією передаються на допомогу Національній дитячій лікарні «ОХМАТДИТ».
Близько 1,5 мільйона глядачів переглянули рекламу на телеканалі під час благодійної акції цього року. Таким чином було зібрано близько 100 тис. грн, і наразі ведуться переговори з партнерами та постачальниками щодо закупівлі медичного обладнання для лікарні «ОХМАТДИТ».
Партнером цієї традиційної акції телегрупи «1+1 медіа» виступає Всеукраїнський благодійний фонд «Крона», який давно опікується лікарнею «ОХМАТДИТ».
Вперше до Дня святого Миколая група «1+1 медіа» провела доброчинну акцію у 2013 році. Тоді було зібрано 154 тис. грн. На зібрані кошти для відділення трансфузіології лікарні «ОХМАТДИТ» була придбана центрифуга для приготування компонентів донорської крові, яка рятує сотні дітей щодня.
А у 2014 році було зібрано 122 тис. грн. На ці кошти придбали спеціальний фазований датчик для ультразвукових досліджень серця і судин крихітних пацієнтів відділення реанімації новонароджених.