У Дніпропетровському управлінні розповіли про скарги, які надходять від громадян

Начальник відділу обслуговування платників Дніпропетровського управління Офісу великих платників ДФС Сергій Мулін повідомив, що звернення громадян є однією із форм участі населення в державному управлінні, у вирішенні державних та суспільних справ, можливістю активного впливу громадянина на діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування. Це спосіб відновлення порушеного права громадянина через подання до органів державної влади скарг, заяв і клопотань. У такому розумінні це механізм виконання соціальних обов’язків публічної влади.

Упродовж 9 місяців 2018 року Дніпропетровським управлінням розглянуто і надано відповіді на 5 звернень громадян, що більше порівняно з відповідним періодом 2017 року на 4. Львівським управлінням Офісу ВПП ДФС було направлено за належністю (місцем податкового обліку ТОВ «К») скаргу громадянина  щодо розрахункового документу РРО, а саме про відображення на чеку інформації російською мовою. За результатом розгляду скарги заявнику було надано відповідь у законодавчо встановлені терміни. З початку року скарг на недоліки у роботі, на дії, бездіяльність посадових осіб Дніпропетровського управління, перегляд рішень та скарг на корупційні  діяння (зловживання владою або службовим становищем), колективних скарг не надходило. На електронну адресу vpp.dnepr.zvernennja@sfs.gov.ua у звітному періоді звернень не надходило.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Для забезпечення конституційних прав і свобод громадян, вирішення життєво важливих проблем окремої людини та суспільства в цілому в  Дніпропетровському управлінні Офісу ВПП на першому поверсі адміністративної будівлі діє приймальня громадян, яка знаходиться за адресою:  м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 57, кімната №114.

З метою належної організації вимог розділу VI наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2015 №271 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.04.2015 за №484/26929 Графік особистого прийому громадян керівництвом Офісу ВПП на 2018 рік з урахуванням кадрових змін було розміщено на стенді та на сайті sfs.gov.ua.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!