«Київводоканал» запустив онлайн-сервіс для запитів
На офіційному сайті «Київводоканалу» у тестовому режимі розпочав роботу новий онлайн-сервіс для електронних звернень споживачів «Звернутися з питанням», пише kyiv1.org. З його допомогою мешканці столиці у зручний для себе час можуть відправити офіційний запит і отримати відповідь в електронному вигляді у встановлений законом строк. Київводоканал запровадив даний сервіс як додатковий інструмент для зворотного зв‘язку та дистанційного консультування споживачів. Він поширюється на функції Київводоканалу, як виробника і виконавця послуг централізованого холодного водопостачання та водовідведення. Для відправки запиту достатньо обрати тему, заповнити спеціальні форми з обов‘язковими полями і вказати суть звернення.
Онлайн-сервіс надає можливість формувати запити щодо найбільш актуальних для киян тем: укладення договорів з мешканцями квартир, нарахувань та розрахунків за холодну воду, аварійних ситуацій на дворових водопровідних і каналізаційних мережах, якості холодної води, тиску в мережі тощо. А головне – за допомогою сервісу можна подати заявку на повірку та опломбування квартирних приладів обліку холодної води.
Після відправлення запит проходить процедуру реєстрації з автоматичним присвоєнням вхідного номеру. На електронну пошту споживача надходить повідомлення з номером запиту і орієнтовним терміном відповіді. Він може становити 15-30 днів залежно від суті звернення і необхідності додаткового збору інформації.


