У Дніпрі тролейбусне депо святкує ювілей (Фото)
Рух тролейбусів у Дніпрі було розпочато 7 листопада 1947 року. Тролейбуси вночі стояли просто на узбіччі проспекту Яворницького біля хлібозаводу, ремонтувались на території трамвайного депо №1, що було поруч. Згодом, аж у 1961 році, було відкрито тролейбусне депо №1 в кінці Слобожанського проспекту. Розповідають у департаменті транспорту та інфраструктури м. Дніпро.
На правобережжі стрімко розвивалась мережа – відкриті маршрути на пр. Поля, Гагаріна, Хмельницького, вул. Робоча та Шмідта. Через занадто великі “”нульові”” рейси з депо на маршрути виникла необхідність будувати нове депо. Так, в 1969 році відкрито тролейбусний профілакторій в кінці вул. Кротова, район Шинного заводу.
Плани щодо будівництва повноцінного другого депо не залишили. Вже в 1976 році почалось його зведення, а 20 липня 1980 року перші тролейбуси виїхали з воріт новозбудованного депо на пр. Б. Хмельницького, 31а. З його відкриттям значно зменшились “”нульові”” пробіги на маршрути, що обслуговують мешканців Тополі, 12 кварталу, пр. Поля, Гагаріна, заводи Пресів, Полімермаш, Південмаш і багато інших.
Згодом біля виїзду з депо було побудовано нове приміщення для диспетчеру, відділу збору виручки, цеху експлуатації. Також, було розпочато будівництво нового комплексу ЩО – щоденного огляду. Але через санітарні норми – поблизу був дитячий садок, його призупинили.
В час найбільшого розквіту депо випускало на лінію більше 100 тролейбусів в години-пік, майже всі маршрути працювали до 1 години ночі. Були також нічні спеціальні рейси. Але з розпадом Радянського союзу випуск поступово зменшувався, технічний стан рухомого складу був незадовільним. Таку тенденцію не врятувало прибуття з Південмашу великої партії зчленованих тролейбусів ПМЗ-Т1, більше 50 одиниць. Вони виявились занадто енергозатратними, адже мали два тягових двигуна. Ближче до 2000 року почалось їх масове укорочення – під час ремонту їм знімали прицепи та отримували короткий тролейбус з одним двигуном, що значно зменшувало витрати на електроенергію.
Так продовжувалось до 2015 року. Саме тоді розпочались поставки нової техніки – 6 одиниць Дніпро Т103. Майже одразу після них, до міста прибули 6 БКМ 321. У 2017 році почали надходити Дніпро Т203, загалом у депо їх вже 20, очікується ще три. 2018 року надійшли 7 машин АКСМ 321. Ці надходження дозволили оновити рухомий склад на більше ніж на 50%. Також, зріс і щоденний випуск до 55 тролейбусів у години-пік. Для порівняння, у 2014 році було 41. Загалом, з депо №2 виїзджає близько 67 тролейбусів, а усього на балансі є 82 одиниці.
20 липня колектив підприємства, що складає 341 робітника, святкував 40-річний ювілей свого підрозділу.