У Дніпрі зростає популярність електронних сервісів та послуг

Заступник начальника відділу обслуговування платників Дніпропетровського управління Офісу великих платників ДФС Альбіна Арешкіна повідомила, що серед платників зростає популярність електронних сервісів та послуг. Адже вони допомагають платникам економити свій час, отримувати потрібну інформацію, не відвідуючи органи ДФС.

За її словами, найпопулярнішим електронним сервісом є Електронний кабінет платника, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС і платників у режимi реального часу.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Відповідно до підпункту 19¹.1.3 пункту 19¹ статті 19 Податкового кодексу України, однією із функцій контролюючих органів є надання адміністративних  послуг платникам податків, зборів, платежів.

Протягом січня-липня 2018 року найбільшу кількість адміністративних послуг було надано  по реєстрації книг обліку розрахункових операцій (10060), реєстрації реєстратора розрахункових операцій (2081), реєстрації розрахункових книжок (1547). Значна їх кількість пов’язана з тим, що Дніпропетровське управління надає послуги  платникам з реєстрації РРО, КОРО та РК по господарським одиницям,  розташованим по всій території України.

Крім цього, за 7 місяців 2018 року було видано 708 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби.

З метою забезпечення  зворотнього зв’язку  з платниками податків щодо якості наданих адміністративних послуг в Інтернет-мережі розміщено поштову скриньку vpp.sdpi.dp.propozicii@sfs.gov.ua. Також відповідну поштову скриньку для збору пропозицій розташовано у холі адміністративної будівлі Дніпропетровського управління. Скарг від платників податків на якість надання адміністративних послуг  не надходило.

З переліком адміністративних послуг, що надаються Офісом великих платників податків ДФС та його територіальними органами, інформаційними картками адміністративних послуг та формами заяв, що подаються для отримання адміністративних послуг  є можливість ознайомитися за посиланням:

http://officevp.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/

Альбіна Арешкіна розповіла, що розпочалася реалізація експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій. Звернула увагу, що інноваційна електронна система e-Receipt (електронний чек) буде інтегрована з Електронним кабінетом. Громадяни зможуть перевірити фіскальний чек у відкритій частині Електронного кабінету. Це дає змогу покупцю у разі необхідності захисту його прав як споживача скористатися електронним чеком та пред’явити його.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!