Як просувається будівництво водогону на Дніпропетровщині (Фото)
На Дніпропетровщині продовжують будувати магістральний водогін, який поверне воду понад мільйону мешканців у постраждалих від підриву Каховської ГЕС громадах. Подробиці розповіли у Державному агентстві відновлення та розвитку інфраструктури.
На ділянці Інгулець – Південне водосховище завершили будівництво другої підстанції. На першій підстанції роботи виконані на 90%, залишилось облаштувати огородження та налаштувати електрообладнання. Нагадаємо, що одним з найбільш вагомих результатів на будівництві став запуск першої нитки водогону завдяки якій місто Кривий Ріг отримало додаткові 100 тисяч кубометрів води, а це чверть потреби для криворіжців.
Щоб повністю забезпечити Кривий Ріг водою, запустимо ще три нитки, щоб отримати 400 тисяч кубометрів води на першій ділянці магістрального водогону.
Загальна протяжність водогону «Карачунівське водосховище – Кривий Ріг – Південне водосховище, Марганець – Нікополь, Хортиця (ДВС2) – Томаківка» – 145 км. Протяжність трубопроводу в одну нитку – 300 км.
Наразі влаштовано 183 км трубопроводу, а це – 61%.
Детальніше про роботи на кожній з трьох ділянок:
Інгулець – Південне водосховище (Кривий Ріг): влаштовано 57 км (87%) трубопроводу. Виконуються земляні роботи, очищення русла існуючого каналу, влаштування обвідного каналу, геодезичні роботи, перенесення кабелю, монтаж труб. На об’єкті задіяно 148 одиниць техніки, 317 працівників.
Марганець – Нікополь – Покров. Тут буде прокладено 40,9 км нового трубопроводу у 2 нитки, облаштовано 2 проміжні насосні станції по трасі. Влаштували вже 65,4 км (80%) трубопроводу. Проводяться земляні роботи, підготовчі та геодезичні роботи,прокладання траси та влаштування траншеї. Задіяно 163 працівників, 68 одиниць техніки.
Запоріжжя – Томаківка – Марганець. Буде прокладено 76,7 км трубопроводу у дві нитки, модернізовано існуючий водозабір завдяки встановленню 2 занурених, 2-х робочих та 2-х резервних насосів. Проводяться земляні роботи, геодезичні роботи, винос траси в натуру, влаштування траншеї. Задіяно 251 працівників, 119 одиниць техніки. Всього проклали 60,2 км (39%).