Україна запустила глобальний флешмоб #СвітНаЇїПлечах до Євробачення-2024
З нагоди участі України в Євробаченні-2024, організація BRAND UKRAINE спільно з Міністерством закордонних справ України запустили глобальний флешмоб під гештегом #СвітНаЇїПлечах (#WorldOnHerShoulders). Ініціатива розгорнута на платформах Ukraine.ua, Facebook, Instagram та LinkedIn, досягаючи понад 3 млн читачів світової аудиторії.
Цей флешмоб інспірований піснею “Teresa & Maria”, яку представлять на сцені Євробачення відомі українські артистки alyona alyona і Jerry Heil. Флешмоб має на меті висвітлити важливу роль жінок в сучасному українському суспільстві, підкреслюючи їхню силу та незламність.
Марія Липяцька, голова BRAND UKRAINE, зазначає: “Ми хочемо показати світу важливість жінок в Україні, які беруть на себе величезну відповідальність. Українські жінки воюють, волонтерять, ведуть бізнеси та підтримують свої родини, несучи на своїх плечах великий тягар”.
Для участі в флешмобі, користувачам соціальних мереж запропоновано публікувати історії вражаючих жінок зі свого життя з використанням гештегу #СвітНаЇїПлечах та супроводжуючи їх піснею “Teresa & Maria”.