У липні менеджери Дніпропетровської «Газмережі» надали понад 27 тисяч консультацій

Споживачі природного газу на Дніпропетровщині продовжують отримувати оперативну та якісну підтримку у вирішенні питань, пов’язаних з розподілом газу.

У липні менеджери Дніпропетровської філії компанії «Газмережі» надали понад 27 тисяч консультацій.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Зокрема:
▪️ 13,5 тисяч звернень надійшли до контакт-центру телефоном;
▪️ 13,5 тисяч споживачів особисто відвідали Центри обслуговування клієнтів (ЦОК).

ЦОКи в області – це місця, де мешканці можуть отримати фахову допомогу з таких питань:

  • приєднання до газорозподільної мережі;

  • реконструкція або будівництво систем газопостачання;

  • переоформлення рахунків;

  • повірка чи ремонт лічильників;

  • відновлення газопостачання;

  • техобслуговування мереж і приладів;

  • заміна газових плит та інші послуги.

📍 В регіоні працюють 24 Центри обслуговування клієнтів.
📲 Актуальні адреси можна дізнатись, написавши у Facebook-месенджер:
facebook.com/dnp.naftogaz

«Газмережі» допомагають – швидко, професійно, з турботою про кожного споживача.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *