Все про процедуру отримання кадастрового номеру 

Я хочу оформити кадастровий номер на земельну ділянку в селищі. Яка процедура оформлення кадастрового номеру та які документи для цього необхідні?

На питання відповідає юрисконсульт ПП «Адвокатське бюро Олега Бовкуна» Циб Сергій Вікторович.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за місцем їх розташування Державним кадастровим реєстратором територіального органу Держземагентства України відповідно до ч. 2 ст. 24 ЗУ «Про Державний земельний кадастр».

Для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстраторові, згідно із пунктом 110 Порядку ведення Державного земельного кадастру, подаються: 1) заява про державну реєстрацію земельної ділянки за формою згідно з додатком 22; 2) оригінал погодженої відповідно до законодавства документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки (разом з позитивним висновком державної експертизи землевпорядної документації у разі, коли така документація підлягає обов’язковій державній експертизі землевпорядної документації);
3) електронний документ;

Оскільки для отримання кадастрового номеру необхідна документація з землеустрою, Вам необхідно звернутись до розробників документації – юридичних осіб або фізичних осіб — підприємців які є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, та укласти з ними договір в якому обумовити ціну послуг та умови (строки, виконувані роботи і таке інше).

При цьому подання документації із землеустрою, для внесення відомостей до Державного земельного кадастру від імені замовника документації здійснюється її розробником, якщо інше не встановлено договором.

Для розроблення технічної документації Вам знадобиться, зокрема, документ, що посвідчує фізичну особу (паспорт, ІНН), документ, що посвідчує право на земельну ділянку, правовстановлюючі документи на об’єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці (за умови якщо права власності на такі об’єкти зареєстровані).

Державний кадастровий реєстратор, згідно з пунктом 111 Порядку ведення Державного земельного кадастру, протягом 14 календарних днів з дня реєстрації відповідної заяви перевіряє відповідність поданих документів вимогам, передбаченим п. 67 цього Порядку та електронний документ відповідно до п. 74 цього Порядку.

За результатами перевірки Державний кадастровий реєстратор виконує одну з таких дій:

– здійснює державну реєстрацію земельної ділянки.

– приймає рішення про відмову у державній реєстрації земельної ділянки.

 Якщо у Вас виникли запитання, пишіть запитання на dnepropetrovsklawyer@gmail.com і ми дамо вам відповідь.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *