Бренд Дніпра почнуть «розкручувати»
У Дніпрі ухвалили стратегію позиціонування та просування бренда Дніпра. Ініціативу реалізовуватимуть у найближчі два роки. Повідомляють у прес-службі міської ради.
Упізнаваність бренда міста – це декілька етапів роботи. Спочатку планують створити платформу його розвитку. Це, зокрема, формування іміджевої концепції та розвиток основного акценту, з яким асоціюватиметься саме місто Дніпро. Далі бренд має нарощувати свою ринкову вартість. Урешті попит на бренд повинен стабілізуватися. Для цього фахівці підготують відповідну нормативно-правову базу, а також організують менеджмент дизайну міста та моніторинг інформаційного простору.
Згідно зі стратегією, сформований бренд підвищить туристичну та інвестиційну привабливість Дніпра. А це сприятиме створенню нових робочих місць, соціальному та культурному розвитку міста.
Зазначимо, що загальний імідж Дніпра, за даними контент-аналізу публікацій у ЗМІ, найбільше пов’язаний з індустріальними течіями, форпостом патріотизму, а також космосом і річкою Дніпро.


