Чому можуть не виплатити страховку: три поширені причини
Застрахований — це захищений. Страховик покриє ваші витрати й отриману шкоду у разі настання страхового випадку. Зробити цей крок нескладно. Наприклад, страхова компанія ARX у місті Дніпро допоможе вам швидко оформити потрібне страхування. За потреби ви можете звернутися до працівників за уточненням усіх деталей і нюансів. Але треба враховувати, що не у будь-який момент ви можете отримати свою виплату. Чому це відбувається?
Ваш випадок просто не страховий
Застрахувати ваше майно, здоров’я, відповідальність можна за двома способами:
- з конкретним переліком ризиків;
- за схемою «усі ризики» — від усього, що не присутнє у виключеннях.
Другий варіант ширше. Однак він теж не захищає повністю від усього. Ви можете не отримати виплату за пошкодження авто, наприклад, бо причина цього пошкодження не входить до переліку страхових випадків.
Франшиза більше за вартість відшкодування
Серед страхових випадків популярна франшиза. Це встановлена сума чи відсоток, який покриває сам власник. Наприклад, ви застрахували машину на 100 тисяч гривень, а франшиза з них складає 2 тисячі. Потім ви подряпали бампер, а ремонтні роботи коштують 1,5 тис. грн. Тут ремонт коштує менше за франшизу. І компанія не виплачує цю суму.
Ви несвоєчасно повідомили страховику про збитки
Коли ви оформлюєте страховку, підписуєте договір. Там чітко визначено, коли ви звертаєтеся до компанії, який у цього є алгоритм, як швидко реагує компанія тощо. Частіше за умовами цих угод ви маєте повідомити про подію, що відбулась, протягом трьох днів. У більшості випадків можна зателефонувати навіть з місця подій.
Страховик надає рекомендації клієнту про те, як мінімізувати шкоду або правильно зафіксувати подію для подальшого розслідування. Якщо терміни порушені, інші домовленості також недійсні.
Пам’ятайте, що всі умови співпраці зі страховою компанією вказано в договорі. Тому ретельно вивчайте усі перераховані виключення!