Чому у Дніпрі зникає зв’язок під час відключень світла

У Дніпрі збільшилась кількість скарг  через поганий мобільний зв’язок та, в окремих випадках, його повну відсутність під час відключень світла. 1 липня перевірили найбільших постачальників мобільного зв’язку у місті. Мета – з’ясувати в чому проблема та як Дніпро може допомогти її вирішити.

Як повідомили у Дніпровській міській раді, робота мобільної мережі Vodafone орієнтована насамперед на дзвінки та смс-повідомлення. На жаль, коли зникає світло, користувачі замість Wi-Fi починають використовувати мобільний інтернет для споглядання розважального контенту. Через це дуже швидко закінчується ресурс базових станцій, тому швидкість обмежується. Саме тому радять під час відключень використовувати текстовий та голосовий зв’язок. Він вимагає менше ресурсу, тому базові станції можуть працювати довше.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Компанія витратила мільярди гривень на закупівлю генераторів та акумуляторів. Близько 13 500 акумуляторів вже встановлено на базових станціях. Це акумулятори нового типу, які мають велику ємність та добре тримають заряд. Також встановлюють дизельні та стаціонарні генератори для безперебійної роботи мережі у місті.

Наступна точка перевірки чергового — базова станція оператора Lіfecell. Про стан справ зі зв’язком під час вимкнень світла доповів інженер мобільного зв’язку компанії. Представник компанії Lіfecell також закликав абонентів раціонально користуватися мобільним інтернетом під час відключень світла. Відмовитись від перегляду відео, завантаження світлин тощо.

Остання локація інспекційного об’їзду – компанія Київстар. Її керівництво обговорило стан справ та розповіло, з якими труднощами стикається.

«Ми встановили на наших станціях акумуляторні батареї нового типу. Вони забезпечують безперебійну роботу мережі протягом 4-х годин після вимкнення світла. Є проблема, що ці батареї не встигають заряджатись через графіки відключень, які є зараз. Тому замість 4-х годин роботи можуть бути 2 години або менше. Зараз це наша головна проблема. Вирішення проблеми ми бачимо через встановлення дизель-генераторів. Вони працюють в автономному режимі, не потребують людської участі. Тому ми плануємо їх встановлювати в доволі великих масштабах. Вони вже закуплені. 24 генератори ми плануємо встановити у Дніпрі до жовтня, максимум до листопада», — прокоментував Юрій Фролов, начальник сектору технічної експлуатації мережі Київстар.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!