ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська повідомляє

Плата за землю збагатила скарбницю Кіровського району 53,6 мільйонів гривень. Саме такий обсяг плати за землю надійшов від власників земельних ділянок та землекористувачів Кіровського району у січні – липні 2016 року. Аналізуючи надходження, фахівці інспекції відзначають, що у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року сплата земельного податку збільшилась на 22,3 мільйонів гривень.

Зокрема, за сім місяців цього року понад 50,4 мільйони гривень земельного податку сплатили юридичні особи, решта – 3,2 мільйони гривень плати за землю надійшло від фізичних осіб.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

В ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська наголошують, що плата за землю – це обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Також нагадують, у разі припинення права власності на земельну ділянку сплата податку здійснюється за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником – починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності.

Крім того, звертають увагу лучан, що вони мають змогу звірити площу земельної ділянки, уточнити суму податкового зобов’язання звернувшись до сільських та селищних рад, за місцем знаходження земельної ділянки, та сплатити податок за 2016 рік через каси сільських (селищних) рад за квитанцією про прийняття податків та зборів. Граничний термін сплати земельного податку фізичними особами – 29 серпня поточного року.

Податкову декларацію з податку на додану вартість зі змінами слід подати за серпень 2016 року

Наказом Міністерства фінансів України від 25.05.2016 р. N 503 “Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України” (далі – наказ N 503) внесено зміни до деяких наказів Міністерства фінансів України, зокрема, до наказу Міністерства фінансів України від 28.01.2016 р. N 21, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29 січня 2016 року за N 159/28289 (далі – наказ N 21). Наказ N 503 набрав чинності з дня його офіційного опублікування 01.07.2016 р. у “Офіційному віснику України” N 49.

Підпунктом 2 пункту 1 наказу N 503 затверджено Зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість, затвердженої наказом N 21 (далі – Зміни до наказу N 21).

Відповідно до пункту 2 розділу VIII наказу N 21 подання податкової звітності за формою, яка враховує зміни, внесені наказом N 503, вперше має здійснюватися за звітний період серпень 2016 року (граничний термін подання 20.09.2016 р.), ІV квартал 2016 року (граничний термін подання 10.02.2017 р.).

Більш детально про внесені зміни до податкової декларації можна дізнатися у листі Державної фіскальної служби України від 22.07.2016 р. N 24830/7/99-99-15-03-02-17.

Повернення постачальникам пального, отриманого до 01.03.2016 здійснюється шляхом складання і реєстрації акцизної накладної

Відповідно до п. 1 розділу II Закону України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році” норми (щодо доповнення Кодексу статтями 231 та 232) набирають чинності з 1 березня 2016 року.

Цими нормами запроваджено систему електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) та визначено, що особи, які здійснюють операції з пальним, повинні зареєструватися платниками акцизного податку з реалізації пального та здійснювати такі операції з дотриманням умов щодо оформлення та реєстрації документів в СЕАРП, зокрема, акцизної накладної.

Порядок складання та реєстрації акцизної накладної та розрахунку коригування акцизної накладної визначено п. 5 та п. 7 ст. 231 Кодексу, п. 2 ч. I та п. 1 ч. III Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 N 218.

Оскільки операції з реалізації пального до 01.03.2016 здійснювались без складання акцизної накладної, повернення після 01.03.2016 року постачальнику такого пального, яке було за Актом інвентаризації внесено до СЕАРП, можливе шляхом складання і реєстрації акцизної накладної.

Добровільна реєстрація платником ПДВ

У разі добровільної реєстрації особи як платника ПДВ реєстраційна заява за формою 1-ПДВ подається не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого такі особи вважатимуться платниками податку та матимуть право на податковий кредит і виписку податкових накладних.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації особи як платника ПДВ фіскальний орган протягом трьох робочих днів після надходження реєстраційної заяви вносить до реєстру платників ПДВ запис про реєстрацію такої особи як платника ПДВ:

– з бажаного (запланованого) дня реєстрації, зазначеного у реєстраційній заяві, що відповідає даті початку податкового періоду (календарного місяця), з якого такі особи вважатимуться платниками податку та матимуть право на виписку податкових накладних;

– з першого числа місяця, наступного за днем спливу 20 календарних днів після подання реєстраційної заяви до фіскального органу, якщо бажаний (запланований) день реєстрації у заяві не зазначено;

Зазначена норма передбачена п. 183.3 та п. 183.9 ст. 183 Податкового кодексу України.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *