ДПІ у Кіровському районі Дніпропетровська повідомляє

Про забезпечення роботи ЦОП у святкові та вихідні дні. ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська з метою організації якісного виконання органами ДФС покладених завдань з обслуговування платників податків, запобігання виникненню можливих ризиків несвоєчасного та неякісного прийняття податкової звітності та надання адміністративних послуг, повідомляє про режим роботи ЦОП у святкові та вихідні дні:
14 жовтня 2016 року — вихідний день;
15  жовтня 2016 року — робочий день у режимі чергування (за необхідності із залученням спеціалістів відповідних структурних підрозділів) до 13 год. 00 хв.

З початку року платники податків Кіровського району м. Дніпропетровська сплатили до бюджетів понад 700 міліонів гривень

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

За 9 місяців 2016 року платники податків Кірвського району м.Дніпропетровська сплатили до бюджетів понад   751,1 мільйонів гривень. Про це  повідомила  начальник ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська Наталія Болдаш. Сума сплачених податків до бюджетів усіх рівнів більш ніж на 192,3 млн. грн. перевищує надходження за аналогічний період минулого року.

За словами Наталії Юріївни, позитивна динаміка простежується як за платежами до державного, так і до місцевого бюджетів.

Із загальної суми внесок до держбюджету перевищив 351,2 млн. грн., що на 70,5 млн. грн. більше минулорічного показника.

Серед основних платежів, спрямованих до державної казни це:

155,9 млн. грн. – податок на додану вартість;

91,6 млн. грн. – податок на доходи фізичних осіб;

46,1 млн. грн. – податок на прибуток підприємств;

56,1 млн. грн. – військовий збір.

До місцевого бюджету за січень-вересень поточного року сплачено 399,9 млн. грн., що на 121,8 млн. грн. більше від надходжень січня – вересня минулого року.

У трійці лідерів із сплати податків до місцевого бюджету є:

податок на доходи фізичних осіб – 246,0 млн. грн.;

єдиний податок  з фізичних осіб – 49,6 млн. грн.;

плата за землю з юридичних осіб – 70,3 млн. грн.

Надходження по єдиному соціальному внеску за січень – вересень поточного року складають 772,8 млн. гривень.

Як зазначила Наталія Юріївна, стабільне виконання прогнозованих показників та суттєвий приріст до минулорічних виконань Кіровською податковою інспекцією вдається забезпечувати, насамперед, завдяки свідомому ставленню представників бізнесу району та громадськості до сплати податків, та користуючись нагодою, через представників мас-медіа подякувала усім сумлінним платникам району.

Надлишкові «квадратні метри» поповнили  скарбницю на 5 млн. грн.

Таку суму податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки сплатили з початку поточного року власники  об’єктів житлової та  нежитлової нерухомості Кіровського району – фізичні та юридичні особи, у володінні яких перебуває майно, що підлягає оподаткуванню. Це на  2,8 мільйона гривень  більше  порівняно з  показниками  надходжень минулого року – інформують фахівці управління доходів  і зборів з фізичних осіб ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська.

Загалом, юридичні особи спрямували до бюджету свою долю за надлишкові метри у розмірі понад 4,6 млн. грн., дещо менше – 0,4 млн. грн. сплатили фізичні особи.

Водночас, у фіскальній службі району  зауважують, термін сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для громадян вже завершився та не всі  вчасно сплатили податок.

Проте особи, які були тривалий час у відпустці або просто забули, можуть звернутися з письмовою заявою до органів ДФС за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку; права на користування пільгою із сплати податку; розміру ставки податку; нарахованої суми податку (п.п. 266.7.3 п. 266.7 ст. 266 ПКУ) – наголошують у фіскальній службі району.

ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська: за кожне стаціонарне джерело забруднення податкова декларація екологічного податку подається окремо

Нагадують платникам податків ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська. Слід знати, якщо платник податку має кілька стаціонарних джерел забруднення або спеціально відведених для розміщення відходів місць чи об’єктів в межах кількох населених пунктів (сіл, селищ або міст) або за їх межами (різні коди згідно з Класифікатором об’єктів адміністративно-територіального устрою України (далі – КОАТУУ)), то такий платник податку зобов’язаний подати до відповідного контролюючого органу за місцем розташування стаціонарного джерела забруднення або спеціально відведених для розміщення відходів місць чи об’єктів податкову декларацію екологічного податку щодо кожного такого стаціонарного джерела забруднення або спеціально відведеного для розміщення відходів місця чи об’єкта окремо.

Невід’ємною частиною податкової декларації є дев’ять типів додатків, з яких шість розрахунків. Відповідний тип розрахунку забезпечує обчислення податкового зобов’язання за окремим видом об’єкта оподаткування та, зокрема, додатки 1-3 – для кожного джерела забруднення (по кожному КОАТУУ місця розміщення стаціонарних джерел, спеціально відведених для цього місць чи об’єктів).

Відтак суб’єкт господарювання, який має кілька стаціонарних джерел забруднення що здійснюють викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин, об’єктів за місцем здійснення скидів забруднюючих речовин у водні об’єкти або спеціально відведених для розміщення відходів місць чи об’єктів в межах кількох населених пунктів (сіл, селищ або міст) або за їх межами (коди КОАТУУ різні), зобов’язаний подати до відповідного контролюючого органу (по кожному КОАТУУ контролюючого органу) за місцем розташування стаціонарного джерела забруднення або спеціально відведених для розміщення відходів місць чи об’єктів податкову декларацію екологічного податку.

До декларації такий суб’єкт складає відповідний розрахунок (додаток) щодо кожного стаціонарного джерела забруднення, що здійснює викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин, об’єкту за місцем здійснення скидів забруднюючих речовин у водні об’єкти, спеціально відведеного для розміщення відходів місця чи об’єкту (по кожному КОАТУУ) окремо.

 Особливості складання податкової накладної при експорті товарів

Платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі на дату виникнення податкових зобов’язань та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України).
Відповідно до вимог Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 “Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної” , при складанні податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пунктах 10 – 15 цього Порядку, у верхній лівій частині таких накладних у графі «Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини» робиться помітка «X» та зазначається відповідний тип причини.
Зокрема, у разі постачання товарів/послуг покупцю, який не зареєстрований як платник податку, та у разі складання податкової накладної за щоденним підсумком операцій зазначається тип причини: «07» – складена на операції з вивезення товарів за межі митної території України.
У разі здійснення операцій з вивезення товарів за межі митної території України у графі «Отримувач (покупець)» зазначається найменування (П.І.Б.) нерезидента та через кому – країна, в якій зареєстрований покупець (нерезидент), а у рядку «Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)» проставляється умовний ІПН «300000000000».

Про оподаткування членських внесків для будівельних кооперативів!

ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська звертає увагу керівників житлово – будівельних кооперативів на питання щодо оподаткування податком на прибуток вступних внесків членів кооперативу.

ЖБК, які не відповідають нормам податкового законодавства щодо набуття статусу неприбутковості, є платниками податку на прибуток на загальних умовах, відповідно, подають фінансову і податкову звітність та сплачують податок на прибуток у загальновизначеному порядку.

Згідно з п.134.1 ст.134 ПКУ об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розділу ІІІ ПКУ.

Розділом III ПКУ не передбачено коригування фінансового результату до оподаткування на різниці з операцій щодо внесення вступних внесків членів кооперативу.

Таким чином, зазначені вище операції відображаються згідно з правилами бухгалтерського обліку.

Детальніше у листі ДФС України від 08.09.2016 №19390/6/99-99-15-02- 02-15 за електронним посиланням:http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/print-69705.html

Чи оподатковуються військовим збором пенсії ?

Відповідно до норм Податкового кодексу України, якщо сума пенсії (включаючи суму їх індексації, нараховану відповідно до закону) перевищує у 2016 році 10740 грн, то частина такого перевищення є об’єктом оподаткування військовим збором.

Водночас пенсії, призначені учасникам бойових дій, інвалідам війни та особам, на яких поширюється чинність ст. 10 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, військовим збором не оподатковуються.

З початку року податківці  Кіровського району  розглянули 3 звернення громадян

Своєчасний та кваліфікований розгляд звернень громадян – це одне із першочергових завдань, які ставляться перед податківцями в процесі обслуговування платників податків.

Так, цього року до ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська надійшло 3 звернень громадян. Громадяни часто запитують про нюанси контрольно-перевірочної роботи, порядок подання звітності та інформують про ухилення від оподаткування сусідів чи знайомих.

Жодне звернення не залишається поза увагою спеціалістів ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська. На всі звернення надано відповідь у встановлений законодавством строк.

Організація роботи щодо відпрацювання та реагування на отримані Державної фіскальної служби України телефонні звернення на антикорупційний сервіс «Пульс»

Загальна кількість звернень платників податків та громадян на сервіс «Пульс» щодо неправомірних дії або бездіяльності працівників органів ДФС у Дніпропетровській області у січні-вересні 2016 року складає 185 одиниць, з яких станом на 01.10.2016 відпрацьовано та знято з контролю – 182 інформаційних карток. Усі інформаційні картки виконано своєчасно у встановлений термін, 3 картки на виконанні.

У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» зменшилась на 336одиниць або 35,5 відсотки.

Найбільш всього платників податків у січні-серпні 2016 року звертались на сервіс «Пульс» з питань щодо: звітності та реєстрації накладних – 84 одиниці (46,93 відс.); системи електронного адміністрування ПДВ – 31 одиниця (17,32 відс.); роботи органів ГУ ДФС – 49 одиниць (24,02 відс.); перевірки суб’єктів господарювання – 6 одиниць (3,35 відс.); щодо роботи ЦОП – 5 одиниць (2,79 відс.), щодо корупційних дій – 5 одиниць (2,79 відс.); реєстрації платником Єдиного податку – 2 одиниці (1,12 відс.); з інших питань – 2 одиниці (1,12 відс.), щодо реєстрації платником ПДВ – 1 одиниця (0,56 відс),

За результатами розгляду інформації на неправомірні дії стосовно заявників частково підтверджено факти у 6 випадках, усіх винних осіб притягнуто до відповідальності:  позбавлено премії 4 посадових осіб, 1 посадову особу звільнено з займаної посади.

Як перевірити термін дії посиленого сертифіката електронного ключа?

Кожен власник посиленого сертифіката може перевірити термін його дії за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису „ІІТ Користувач ЦСК-1”. Відповідне програмне забезпечення можна завантажити на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС ) у розділі „Програмне забезпечення”, вкладка „Надійні засоби електронного цифрового підпису”.

В меню програми „Переглянути сертифікати” з усього переліку сертифікатів необхідно вибрати сертифікат або додати його за допомогою кнопки „Імпортувати”. Для отримання інформації щодо посиленого сертифіката, в тому числі і терміну його дії, слід натиснути на вибраний сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші. Детальну інформацію про посилений сертифікат можна переглянути обравши пункт „Детальна інформація”.

Про Реєстр неприбуткових установ та організацій можна дізнатися через електронний сервіс

Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру визначений постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» (далі – Порядок).

Відповідно до п. 12 Порядку з метою забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб відомостями, що містяться в Реєстрі, на офіційному сайті ДФС забезпечено відкритий доступ до таких відомостей.

Інформація з реєстрів ДФС оприлюднюється у відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника (оновлена версія)» у вкладці «Реєстр неприбуткових організацій та установ» за посиланням: Головна/Електронний кабінет платника/Інформація з реєстрів/Реєстр неприбуткових установ та організацій офіційного сайту Державної фіскальної служби України ).

Користувачі мають можливість завантажити, зберегти та роздрукувати оприлюднену інформацію.

Облік платників податків: про що можна повідомити контролерів через пошту

Відповідно до ст.ст. 64-65 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) взяття на облік за основним місцем обліку юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів та фізичних осіб – підприємців як платників податків та зборів у контролюючих органах здійснюється на підставі відомостей, наданих державним реєстратором не пізніше наступного робочого дня з дня отримання зазначених відомостей контролюючими органами. Тому подавати до контролюючих органів заяву за ф. №1-ОПП або за ф. №5-ОПП для взяття на облік таким платникам не потрібно.

Окрема категорія платників податків, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), має подавати для взяття на облік заяву за ф. №1 – ОПП (ф. №5-ОПП).

Згідно з п. 65.3 ст. 65 ПКУ для взяття на облік фізичної особи, яка має намір провадити незалежну професійну діяльність, така особа повинна подати заяву (за ф. №5-ОПП) та документи особисто (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) або через уповноважену особу до контролюючого органу за місцем постійного проживання.

Порядок подання документів для взяття на облік окремих категорій платників податків визначено розділом IV Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 (у редакції наказу Мінфіну від 22.04.2014 №462) (далі – Порядок).

Подання заяви за ф. №1-ОПП для взяття на облік окремою категорією платників податків, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до ЄДР, поштою не передбачено, оскільки одночасно з поданням заяви та копій документів, пред’являються оригінали відповідних документів.

Однак заяву за ф. №1-ОПП з позначкою «облік за неосновним місцем обліку» або «Зміни» з інформацією про головного бухгалтера або іншу особу, на яку покладено обов’язки з ведення бухгалтерського обліку платника податків, можна надіслати поштою.

Нагадаємо, що платник податків зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з Порядком (п. 63.3 ст. 63 ПКУ).

Відповідно до п. 8.4 Порядку повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за ф. №20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

При цьому, способу подання таких повідомлень не визначено, а тому платник податку має можливість надіслати їх поштою.

Фактична перевірка „акцизника”: підстави та відмова у її проведенні

Відповідно до п.80.2 ст.80 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції, під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з обставин, вказаних у п.80.2 ст.80 ПКУ.

Згідно з п.п. 80.2.5 п.80.2 ст.80 ПКУ фактична перевірка може проводитись, зокрема:

– у разі отримання у встановленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обігу, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та цільового використання спирту платниками податків, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального.

Відзначимо, що відповідно до п.81.1 ПКУ, посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених ПКУ, та за умови пред’явлення або надіслання у випадках, визначених ПКУ, таких документів:

– направлення на проведення такої перевірки;

– копії наказу про проведення перевірки;

– службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Непред’явлення або не надіслання у випадках, визначених ПКУ, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред’явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення фактичної перевірки.

В черговий ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська відвідали студенти

Вже стало доброю традицією, що студенти місцевих навчальних закладів відвідують установу із розширеними екскурсіями. Основна мета таких заходів – виховання податкової культури у підростаючого покоління – майбутніх платників податків, ознайомлення їх із професією фахівця податкової та митної справи, донесення до молоді, що податки – це основа формування бюджету країни та фінансування всіх соціальноважливих та економічних программ держави.

Зокрема ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська вже кілька років тісно співпрацює із Дніпропетровським технологічним коледжем. Так, у рамках такої співпраці днями до відомства завітали студенти  факультету  економіки і менеджменту.

Спершу гостей ознайомили із ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська, її функціями, завданнями, структурою  та сучасними сервісами. Також розповіли про історичні основи оподаткування, історію формування і адміністрування податків від часів Стародавнього Риму і до наших днів.

Після короткої ознайомчої лекці студенти відвідали Центр обслуговування платників податків та оглянули Галерею робіт учасників конкурсу дитячої творчості, який декілька років поспіль проводився за ініціативи служби.

Подавати звітність в електронному вигляді – престижно

У ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська інформували, що в подані звітності по податку на прибуток в електронному вигляді досягнуто показника – 99%, а по звітності з єдиного внеску – 92,6%. Дані результати доводять: більшість громадян надає перевагу в поданні звітності саме в електронній формі.

Нагадуємо, що у ЦОПі ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська фахівці інспекції проводять спеціальні тренінги для новостворених платників щодо питання подання звітності в електронному вигляді.

Детальніше – у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Княгині ольги ,22  , 3 поверх.

Податкові новації обговорили на семінарі

Черговий семінар, що відбувся в ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська, зібрав чимало охочих почути про податкові новації, а також підготуватись до подання податкової звітності за ІІІ квартал поточного року.

Фахівці ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська повідомили, що період подання звітності за підсумками трьох кварталів 2016 року триває до 09 листопада поточного року. Нагадали, що платники податку на прибуток підприємств з доходом у 2015 році понад 20 млн. гривень, які у 2016 році подають податкові декларації за податкові (звітні) періоди квартал, півріччя, три квартали, рік, у податковій декларації за три квартали 2016 року визначають авансовий внесок з податку на прибуток у розмірі 2/9 податку на прибуток, який підлягає сплаті до 31 грудня 2016 року. Для цього їм потрібно подати податкову декларацію з податку на прибуток підприємств, затверджену наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 р. № 897, із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 8 липня 2016 р. № 585.

Також присутнім нагадали про те, що обов’язковою умовою для діяльності неприбуткових організацій є використання своїх доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на своє утримання, реалізацію мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених установчими документами. Лише при виконанні цієї умови, неприбуткові організації не є платниками податку на прибуток.

Звернули увагу на необхідність внесення до кінця поточного року змін до установчих документів неприбуткових установ та організацій з метою підтвердження статусу неприбутковості.

Присутні мали змогу почути про проект змін до Податкового кодексу України в частині податку на прибуток підприємств та спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також податку на додану вартість.

Крім того, податківці зупинились на актуальних питаннях оподаткування доходів фізичних осіб, проаналізували зміни щодо оподаткування доходів фізичних осіб та підприємницької діяльності в проекті змін до Податкового кодексу України.

Суб’єкти господарювання отримали відповіді на свої запитання.

В податковій можна отримати довідку про відсутність заборгованості зі сплати ЄСВ

За словами заступника начальника ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська Євгенії Самсоненко, у січні- вересні  2016 року до бюджету надійшло 546,3 млн. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

В ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська нагадують, що на вимогу роботодавців, фізичних осіб-підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, органи фіскальної служби проводять звірку нарахованих та сплачених ними сум внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

З метою отримання довідки про відсутність заборгованості зі сплати ЄСВ платнику необхідно звернутись із заявою довільної форми до Центру обслуговування платників контролюючого органу за основним місцем обліку. У заяві обов’язково зазначається найменування установи, до якої подається відповідна довідка.

Контролюючий орган на підставі даних картки особового рахунку платника визначає наявність або відсутність заборгованості зі сплати ЄСВ на дату формування довідки.

Зазначимо, дана норма передбачена частиною 7 ст. 14 Закону України від 08.07.2010 року № 2464 – VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Скористатись правом на податкову знижку за 2015 рік необхідно до кінця поточного року

ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська нагадує, що податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс).

Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначено підпунктом 166.3 статті 166 Кодексу.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податкувитрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема:

– квитанціями;

– платіжними дорученнями;

– фіскальними або товарними чеками;

– прибутковими касовими ордерами;

– меморіальними ордерами тощо;

Крім того, понесені витрати підтверджується копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача).

У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

Для реалізації права на податкову знижку платнику податку необхідно заповнити та подати до податкової інспекції за своєю податковою адресою (місцем проживання фізичної особи, за яким вона береться на облік як платник податку у контролюючому органі) податкову декларацію про майновий стан і доходи за     2015 рік у термін по 31 грудня включно 2016 року.

Звертаємо увагу, якщо платник податку до кінця 2016 року, не скористається правом на нарахування податкової знижки за наслідками 2015 року, таке право на наступні податкові роки не переноситься (підпункт 166.4.3 пункту 166.4 статті 166 Кодексу).

Чи є платником рентної плати за спеціальне використання води бюджетна установа у разі здачі окремих приміщень в оренду іншому СГ, в тому числі бюджетній установі?

При наданні в оренду приміщень бюджетною установою (орендодавцем) іншій бюджетній установі (орендарю) за умови якщо орендодавець та орендар не використовують обсяги води для господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, рентна плата за спеціальне використання води (далі – рентна плата) за обсяги фактично використаної води такими установами не справляється.

Якщо орендодавець (бюджетна установа) має договір на поставку води та не використовує обсяги води для господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, а орендар (бюджетна установа) використовує обсяги води для здійснення господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах без укладання окремого договору на поставку води, то платником рентної плати буде бюджетна установа (орендодавець) за обсяги фактично використаної орендарем води з урахуванням обсягу втрат води в системах постачання.

Якщо орендодавець (бюджетна установа) має договір на поставку води та використовує обсяги води для господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, а орендар (бюджетна установа) не використовує обсяги води для здійснення господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах та не має окремо укладеного договору на поставку води, то орендодавець (бюджетна установа) є платником рентної плати за весь обсяг фактично використаної води (у т.ч. і води, використаної орендарем).

При наданні в оренду приміщень бюджетною установою (орендодавцем) іншому суб’єкту господарювання, що не є бюджетною установою (орендарю), у випадку якщо орендодавець отримує воду відповідно до укладеного договору на поставку води та не використовує обсяги води для здійснення господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, а орендар використовує воду без укладення окремого договору на поставку води для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб, то рентна плата ні орендодавцем (бюджетною установою), ні орендарем (що не є бюджетною установою) не сплачується.

У випадку використання води орендарем (що не є бюджетною установою) в т.ч. на інші, крім виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб цілі, без укладання ним окремого договору на поставку води, рентну плату сплачує орендодавець (бюджетна установа) за обсяги води, фактично використані орендарем, навіть якщо такий орендодавець (бюджетна установа) не використовував обсяги води для здійснення господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах.

Якщо орендарем (що не є бюджетною установою) самостійно укладено договір на поставку води, то у разі використання ним води в т.ч. числі на інші, крім задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб цілі, такий орендар є платником рентної плати за обсяги фактично використаної ним води з урахуванням обсягу втрат води в системах постачання, а у разі використання води таким орендарем для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб, орендар (що не є бюджетною установою) не є платником рентної плати.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь