Ігор Ткачук: Ми хочемо провести ребрендинг і орієнтувати наші послуги на молодь

Укрпошта активно працює над покращенням якості обслуговування населення, зменшуючи строки доставки, запроваджуючи нові послуги та зміцнюючи міжнародні зв’язки. Що стало поштовхом для розвитку Укрпошти і які нововведення запроваджує нині державне підприємство поштового зв’язку, ми запитали у керівника Укрпошти Ігоря Ткачука.

– Ігоре Віталійовичу, сьогодні  Укрпошта,  удосконалюючи логістику перевезень, прискорює доставку поштових відправлень. Насамперед українці зацікавилися новою послугою «Прискорена пошта», яку пропонує державне підприємство. Розкажіть про переваги даного проекту, чи задоволені споживачі?

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

 Запровадивши нову послугу «Прискорена пошта», наше підприємство зробило великий крок назустріч побажанням клієнтів. Завдяки удосконаленню технологічних процесів приймання, оброблення, перевезення і доставки відправлень, нам вдалося значно скоротити строки пересилання пошти. Відтепер відправлення доставляються адресату в межах міста в цей же день, за умови, якщо клієнт його передав до 12-ї години.  Між обласними центрами – доставимо за  1–2 дні залежно від відстані.

Втім ми не зупиняємося на досягнутому. Відповідно до потреб клієнтів, виявлених під час їх опитування щодо задоволеності послугою, ми розширюємо географії її надання, працюємо над підвищенням рівня обслуговування наших споживачів тощо.

Хочу додати, що робота в цьому напрямку дала дуже позитивні результати. Тільки за п’ять місяців поточного року обсяги відправлень «Прискорена пошта» збільшилися майже у два рази порівняно з минулим роком.

Ви активно налагоджуєте ділові зв’язки та бізнес-співпрацю із закордонними компаніями, впроваджуєте нові міжнародні продукти. Які вже є досягнення?

– Глобальний тренд “Світ без кордонів” підказує нам пріоритетні напрями руху. З минулого року українці почали отримувати посилки з товарами e-commerce з китайських інтернет-магазинів набагато швидше.  Пакунки з товарами вагою до 2 кг, що придбані на китайських торгових майданчиках «AliExpress», «Taobao», «Tmall» та китайському підрозділі «eBay» доставляються до адресату фактично за тиждень. Ця послуга є ексклюзивною, адже лише Укрпошта на українському ринку співпрацює з Поштою Китаю щодо пересилання дрібних пакетів.

Сьогодні, ми пропонуємо нашим клієнтам отримувати товари із-за кордону за спрощеною системою «Консигнація», яка дозволяє їм економити кошти та час на пересилання відправлень.

Працюємо над розширенням можливостей для ринку e-commerce. У цьому році, плануємо запропонувати інтернет-продавцям нові логістичні рішення як для внутрішнього, так і для міжнародного ринків. Найближчим часом, презентуємо онлайн-продавцям «легкий експорт» їх продукції до Казахстану, наразі відпрацьовуються й інші напрями.

Можливості Укрпошти на міжнародному ринку не обмежуються логістичними продуктами, наше підприємство здійснює обмін міжнародними грошовими переказами з 35 країнами світу. За найнижчими тарифами на ринку міжнародних грошових переказів клієнти отримують швидкий та зручний сервіс з пересилання та отримання коштів з різних країн світу.

 – Як відомо, зараз Укрпошта знаходиться в процесі корпоратизації. Які вигоди отримає підприємство та клієнти після його перетворення в публічне акціонерне товариство?

Вчергове хочу наголосити: корпоратизація Укрпошти не є приватизацією. Ми лишаємось у власності держави. Національний оператор поштового зв’язку буде продовжувати виконувати свої функції – забезпечувати людей на всій території країни послугами поштового зв’язку. І він зможе робити це краще, адже публічне акціонерне товариство має більшу свободу дій у сфері управлінських рішень, може бути більш гнучкішим у веденні бізнесу. Статус ПАТ надає змогу залучати інвесторів, більш гнучко працювати з фінансовими установами, оперативно реагувати на зміни на ринку поштових послуг, швидше впроваджувати інноваційні рішення та продукти. Результатом стане підвищення конкурентоспроможності, зростання прибутковості, гідна заробітна плата для працівників, передусім – для листонош та операторів, і головне – встановлення надійних взаємовідносин з нашими клієнтами.

Це буде в найближчому майбутньому, а сьогодні Укрпошта  готує щось нове для своїх клієнтів?

– Бізнесу, щоб бути успішним, щоб не програти конкурентам потрібно вчасно підлаштовуватися під нові умови, адже потреби населення і технології стрімко змінюються. Тому ми пропонуємо споживачам нові послуги і входимо в нові сфери діяльності. Укрпошта ставить собі за мету стати національним оператором інформаційних та фінансових послуг. Це стосується зокрема, таких нових напрямів як впровадження платформи Market Place (e-Commerce) для торгівлі будь-якими товарами й послугами та сервісу mWallet (мобільний гаманець).

Особливу увагу ми приділяємо модернізації нашої мережі. Ми відкриваємо нові сучасні відділення по всій країні. Цього року плануємо відкрити й відремонтувати1000 відділень, автоматизувати 1000 робочих місць операторів та придбати ще 1600 комплектів комп’ютерної техніки для встановлення у відділеннях поштового зв’язку. Це дозволить обслуговувати клієнтів швидко та якісно, ліквідувати черги.

– Багато людей сьогодні кажуть що Ваше підприємство змінюється, втім дехто цього не помічає.

Дійсно, ще досить значна наших громадян асоціює Укрпошту із “совком”. Змінювати таке уявлення ми будемо за допомогою ребрендингу. Необхідність проведення ребрендингу викликане також посиленням конкуренції на ринку поштових послуг і оновленням стратегічних цілей Укрпошти. Наш нинішній бренд втрачає актуальність, не відповідає нашим цілям і не працює так, як нам хочеться.

До того ж, ми хочемо орієнтувати наші послуги на іншу категорію споживачів – на молодь. Втім, ми розуміємо, що у будь-якому бізнесі важливо не втратити існуючих клієнтів, тому загалом перепозиціонування, в першу чергу буде спрямоване на зростання лояльності наших споживачів. Сподіваємося, що оновлення бренду посилить позиції Укрпошти на ринку та сприяє зростанню її авторитету.

Рішення про проведення ребрендингу не є спонтанним. Перш ніж його ухвалити, ми уважно досліджували медійну активність наших конкурентів, проводили маркетингові дослідження наших позицій на ринку, виявляли сильні і слабкі сторони підприємства. Але це був лише перший крок, який лише визначив необхідність подальших дій для здійснення ребрендингу.

Ми готуємося до наступного етапу – складання чіткого плану дій, в якому ми визначимо, що саме і як ми будемо змінювати, для чого ми це робитимемо і що хочемо отримати в результаті.

Ребрендинг є необхідним кроком на шляху до нашої мети – перетворення Укрпошти на нове сучасне підприємство.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь