Існують запахи, які провокують людину на покупку
Вважається, що людина отримує за допомогою нюху всього близько 2% інформації. Справді, людський нюх розвинений в набагато менше, ніж у багатьох тварин. Наприклад, у собак кількість нюхових рецепторів в 45 разів більше, ніж у людини. Однак ніхто не стане сперечатися, що нюх є для людини дуже важливим органом почуттів. Повідомляє “Живи активно”.
Здатність відчувати і розрізняти запахи допомагає нам вижити – ми можемо розрізняти запах диму або зіпсованої їжі, а втрата нюху часто призводить до втрати апетиту.
Запахи здатні викликати давно забуті відчуття, повернути спогади з дитинства, вони є для нас емоційно забарвленими, пробуджують нашу емоційну пам’ять. Приємні і неприємні запахи здатні створити у людини певний емоційний настрій, навіть налаштувати його на певні дії.
Так, наприклад, в магазинах Європи і США активно користуються цією сособливістю людського організму – там запахи використовуються для залучення покупців і підвищення обсягу продажів. Для цих цілей застосовують п’ять основних ароматів, які, на думку дослідників, здатні спровокувати людину на покупку: лаванда; базилік; м’ята; ваніль; лимон.
А в продуктових магазинах: кавун; огірок; свіжа випічка. До того ж існують святкові запахи: кориця; хвоя; мандарини. Все це пов’язано з тим, що у більшості людей ці запахи пов’язані з приємними спогадами з дитинства і приносять задоволення.