Оплата за електроенергію: на що звернути увагу жителям Дніпропетровщини

Постачальник «Дніпровські енергетичні послуги», що з 1 січня 2019 року приймає платежі від населення, закликає клієнтів бути уважними при сплаті рахунків та дає 4 поради як уникнути помилкового переказу коштів за старими реквізитами:

  • Сплачуйте рахунки без комісії у будь-який час через Особистий кабінет саме на сайті dnep.com.ua, а не на сайті попереднього постачальника. В онлайн-сервісі актуальні реквізити, а також зберігається історія споживання, нарахувань та оплат
  • Якщо ви користуєтесь інтернет-банкінгом (Приват24, ПУМБ Online тощо) та маєте збережені шаблони, за якими здійснюється автоматичне списання коштів, необхідно перевірити їх налаштування. Мають бути вказані реквізити саме «Дніпровських енергетичних послуг».
  • Клієнтам, які сплачують рахунки через відділення банку чи Укрпошти, зручніше за все пред’явити касиру платіжку, у якій зазначені МФО, ЄДРПОУ, розрахунковий рахунок отримувача та сума до сплати. Касирові треба підкреслити, що оплата здійснюється саме «Дніпровським енергетичним послугам» та перевірити внесені дані.
  • При сплаті у терміналах самообслуговування та платіжних онлайн-сервісах уважно обирайте лише постачальника «Дніпровські енергетичні послуги»

У разі перерахування суми за некоректними реквізитами, кошти не потраплять на особовий рахунок клієнта. Відтак, обсяг спожитої електроенергії залишиться несплаченим.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Нагадаємо, що автоматичне перерахування коштів відбулося для клієнтів, які помилково сплатили рахунки за старими реквізитами у січні-лютому. Зокрема, «Дніпровські енергетичні послуги» отримали від попереднього постачальника та вже рознесли по особових рахунках клієнтів понад 100 млн. грн, ще 40 млн. грн буде перераховано найближчим часом.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!