Податківці Дніпра повідомили про нові правила реєстрації

Начальник відділу обслуговування платників Дніпропетровського управління Сергій Мулін повідомив, що після набрання чинності наказом Міністерства фінансів України від 13.02.2019 № 64, «Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій», реєстрація реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) здійснюватиметься за новими правилами у такій послідовності.

виробник РРО включає центр сервісного обслуговування (далі – ЦСО) до реєстру ЦСО;

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

виробник РРО включає екземпляр РРО до реєстру екземплярів РРО;

ЦСО надсилає електронне повідомлення про укладений договір з власником РРО до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО;

суб’єкт господарювання (за необхідності) подає повідомлення про об’єкти оподаткування, об’єкти пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, у якому надає інформацію про господарську одиницю, де буде застосовуватись РРО, у порядку та строки, визначені наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588;

суб’єкт господарювання – власник РРО подає заяву про реєстрацію РРО;

ДФС направляє до ЦСО довідку про резервування фіскального номера (дійсна три дні);

ЦСО вводить РРО в експлуатацію та направляє до контролюючого органу, де проводиться реєстрація РРО, акт введення в експлуатацію та довідку про опломбування РРО;

ДФС видає реєстраційне посвідчення.

Наголошуємо, що усі ці процедури здійснюватимуться в електронній формі із застосуванням електронного підпису з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Можливість подання суб’єктами господарювання в електронному вигляді документів, у тому числі реєстраційної заяви, забезпечуватиметься в Електронному кабінеті, що функціонує відповідно до статті 42 1 Кодексу.

Для суб’єктів господарювання, які бажають подати заяву про реєстрацію РРО у паперовій формі, отримати реєстраційне посвідчення у паперовій формі, таку можливість збережено.

Первинне наповнення нових реєстрів відомостями відбуватиметься протягом 3 місяців, наступних за місяцем набрання чинності наказом № 64, а також наберуть чинності всі зміни, внесені до Порядків стосовно РРО, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок, опломбування РРО, затверджені наказом Мінфіну від 20.09.2018 № 773.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!