Сезонні анімаційні ID телеканалу ПЛЮСПЛЮС стали “The Best Of” у номінації TV/Promo &Film Motion Graphics.

Сезонні анімаційні ID телеканалу ПЛЮСПЛЮС стали “The Best Of” у номінації TV/Promo &Film Motion Graphics.  Загалом, міжнародне журі конкурсу відзначило 199 робот-фіналістів, які отримали звання “The Best Of”, а 17 з них стали “The Very Best Of”. Переможці стали відомі 12 жовтня.

Усього на конкурс надійшло 887 робіт. У номінації TV/Promo &Film Motion Graphics  було подано 64 роботи. 14 потрапили до фіналу, 4 з них – ID телеканалу ПЛЮСПЛЮС. Зауважимо, що телеканал подавався на конкурс вперше і усі подані роботи отримали нагороду “The Best Of”.

ПЛЮСПЛЮС росте разом зі своїм глядачем і статичні ID вже не такі цікаві, куди захоплююче спостерігати за анімованими історіями з героями чарівного світу ПЛЮСПЛЮС. Сезонні анімаційні ID зроблені таким чином, що юному глядачу цікаво перегляди їх знову і знову: щоб розібратися, що насправді відбулось. Роботи можна переглянути на сайті: http://design-awards.com.ua/ua/winners

«Ми дійсно вкладаємо багато сил і любові у кожен наш проект. І, звісно, завжди дуже радіємо, коли і глядачі, і поважне міжнародне журі високо оцінює нашу роботу»,  – зазначила генеральний продюсер телеканалу ПЛЮСПЛЮС Іванна Найда.

«ID телеканалу – це магія, що народжується за допомогою уяви. Звичайний сніданок може перетворитись на захоплюючу пригоду – необхідно тільки дати їй волю», – зазначила директор з маркетингу телеканалу ПЛЮСПЛЮС Ірина Мельничук.

Ukrainian Design: The Very Best Of – це виставка-конкурс, яка покликана популяризувати вітчизняний дизайн і є щорічним звітом українських дизайнерів, підбиттям творчих підсумків із нагородженням найдостойніших. Усі роботи-фіналісти можна переглянути на виставці у G13 project studio з 12 по 16 жовтня за адресою провулок Балтійський, 23.

Залишити відповідь