Стало відомо, скільки часу українці проводять перед екраном
Українські користувачі приділяють перегляду телевізійного й відеоконтенту в цілому 38 годин на тиждень. Про це сказано в щорічному звіті Consumerlab TV&Media Report від компанії Ericsson (Швеція), передають Українські Новини.
При цьому понад 6 годин припадає на перегляд фільмопоказу на ефірних каналах (фільми, серіали й програми).
Користувачі вікової групи від 35 до 59 років приділяють перегляду ефірного телебачення майже в 2 рази більше часу, ніж користувачі віком від 16 до 34 років.
Середній місячний чек за відеопослуги становить 421 гривню для користувачів віком від 16 до 24; 275 гривень для користувачів від 25 до 34 років; 239 гривень для вікової групи 35-44 роки й 185 гривень для групи користувачів від 45 до 59 років.
При цьому у перших трьох групах близько 40% вартості займає фільмопоказ у кінотеатрах і 34-38% – відеоконтент ефірного телебачення.


