У центрі уваги – клієнт, зручність та доступність

«Київстар» давно вже зарекомендував себе на ринку як успішний та надійний телеком-оператор. Свою історію в Україні компанія почала ще 1994 року, а вже 9 грудня 1997-го в мережі «Київстар» пролунав перший дзвінок.

Дотримуватися нових тенденцій та запитів аудиторії – пріоритет для компанії, тому 16 вересня у нашому місті відкрили магазин-флагман із новим дизайном, ергономікою простору та широким асортиментом. У центрі уваги – клієнт. Тут вам допоможуть не тільки підібрати смартфон і всі необхідні аксесуари до нього, але й розкажуть про його можливості, підключать до 3G і дадуть відповіді на всі запитання. Для покупців є також інноваційні гаджети – окуляри віртуальної реальності, квадрокоптери, героборди.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

«Новий магазин-флагман розташований в історичному центрі Дніпра, – наголосив президент «Київстар» Пет­ро Чернишов. І це вже 97-й оновлений магазин, а до кінця року плануємо відкрити ще 167 таких. Ми принципово відходимо від формату центрів обслуговування клієнтів і зосереджуємо увагу не тільки на сфері послуг, але й на лінії сучасних девайсів. Сьогодні доступний якісний смартфон із підтримкою функції 3G коштує 100 доларів (компанія є лідером розвитку послуг 3G серед GSM-­операторів України і забезпечує швидкісним мобільним Інтернетом найбільшу кількість міст і селищ країни). До нього ми пропонуємо безкоштовно на півроку усі необхідні послуги.

У таких магазинах кожен телефон можна роздивитися, скористатися Інтернетом та перевірити якість зв’язку. Консультанти допоможуть не лише зробити вибір, але і порадять, як підключити ту чи іншу послугу.

«Місто Дніпро входить у наш ТОП-3: за кількіс­тю абонентів, за доходами та обсягами споживання дата-трафіку. Проникнення сім-карт «Київстар» складає 80%, і 27% з цих абонентів – активні користувачі мобільного Інтернету», – розповідає директор із роздрібного продажу Олена Мироненко. – Тут у нас уже є 14 магазинів «Київстар», 5 з яких у новому форматі. Загалом, абонентами компанії є 25,4 млн. клієнтів мобільного зв’язку і близько 820 тис. клієнтів фіксованого Інтернету».

«Київстар» – одна з небагатьох компаній у складі VimpelCom Ltd., що надає послуги під власним, суто українським брендом. І це особливо помітно в оновленому дизайні – стильні форми, лаконічні вітрини, блакитно-жовто-білі кольори. В основі роботи компанії три цінності: просто, інноваційно, краще. Саме завдяки цьому «Київстар» завоював довіру клієнтів і отримує найвищий індекс NPS.

ДАРИНА СУХОНІС

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *