У Дніпрі створять логотип міста
У сучасному світі міста дедалі активніше конкурують між собою у всіх сферах, у тому числі в туристичній. Люди стали більше подорожувати та відкривати для себе нові, раніше невідомі місця. Місто Дніпро, з його наявним туристичним потенціалом, за умови впровадження вдалого бренду має значні переваги не тільки у своєму регіоні, але й в Україні загалом.
«Містяни повинні зрозуміти, що розвиток туристичної галузі є своєрідним локомотивом розвитку міста, підтягуючи за собою бізнес, інвестиції і т.д. Зараз на всеукраїнському рівні ми розглядаємо місто Дніпро як пілотний проект з впровадження ефективного територіального маркетингу, спрямованого на залучення нових туристичних потоків, інвесторів та всебічний, комплексний розвиток території. Невід’ємною складовою цього є бренд міста та його візуальна частина у вигляді логотипу», – зазначив на прес-конференції директор департаменту туризму і курортів Міністерства економічного розвитку України Іван Ліптуга.
Аби дослідити імідж міста Дніпро, фахівці навіть провели онлайн-опитування. В результаті анкетування, у якому взяли участь понад тисячі дніпрян, було виявлено цілу низку ідентичностей. Бренд міста передусім має базуватися на реальності і виходити з ідентичності території. Дніпро – велике багатогранне місто з високим інтелектуальним потенціалом. Зрозуміло, що кожен бачить місто по-своєму, але є речі, які дійсно нас об’єднують, речі які роблять усіх нас дніпрянами.
«Результати дослідження ми опублікуємо найближчим часом на нашому сайті. Вони будуть доступні всім бажаючим, у тому числі учасникам конкурсу на найкращу концептуальну пропозицію м. Дніпро. Конкурс буде проходити у три етапи з метою відбору найкращих пропозицій та подачі їх на громадське обговорення та голосування. Детальніше – за посиланням, – зазначив Керівник напрямку брендингу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко.
Зараз бренд на стадії розробки. Але дніпрянам пропонують взяти активну участь у його створенні. «Вже оголошено конкурс на кращу концептуальну ідею бренду міста Дніпро та його логотипу – це наступний дієвий крок у розробці не тільки бренду, але й іміджу», – наголосили на прес-конференції.