У Дніпрі впорядкують рекламні вивіски (Фото)
У Дніпрі підприємців закликають привести зовнішній вигляд магазинів та рекламні вивіски у відповідність до дизайн-коду. Як відомо, принципи візуальної організації розміщення рекламних засобів, вивісок, табличок на фасадах будівель були затверджені виконкомом міськради 18 грудня минулого року. Серед основних вимог – реклама не повинна закривати архітектуру будівлі, спричиняти аварійні ситуації.
«Слід розуміти, що реклама у місті не заборонена, але вона упорядкована. Головна мета цих принципів – зниження рівня так званого візуального шуму, повага до архітектури міста. Вивіски не повинні захаращувати вікна, двері, архітектурні елементи будівель. Підприємці можуть робити вітрини, але не закривати банерами вікна», – розповів головний художник м. Дніпра Сергій Білопольський.
Ті рекламні засоби, вивіски, таблички, які мають дозвіл, виданий раніше, не демонтуватимуть до закінчення терміну його дії, решта повинні бути узаконеними.
«Зараз ми проводимо інформаційну роботу з підприємцями, роз’яснюємо, якими повинні бути рекламні засоби, вивіски, таблички на фасадах будівель. Вона триватиме, орієнтовно, декілька місяців. Зараз найкращий час для підприємців привести свою рекламу у відповідність до правил. Зі свого боку і департамент торгівлі та реклами, і головний художник міста готові консультувати людей та допомагати. Бо у майбутньому у разі недотримання дизайн-коду міста застосовуватимуться санкції – аж до демонтажу», – додав директор департаменту торгівлі та реклами міськради Андрій Пильченко.