У Грушівці пройшла атестація «Тополька»
Відповідно до плану роботи сектору освіти виконавчого комітету Грушівської сільської ради у ДНЗ «Тополька» розпочалася атестаційна експертиза.
Відкриту публічну презентацію діяльності навчального закладу здійснила завідуюча «Тополька» Марія Близнюк. В музичному залі дошкільного навчального закладу зібралися разом: педагогічний колектив садочку, батьки, члени експертної комісії, на чолі з завідуючою сектором освіти виконавчого комітету Грушівської сільської ради Ірина Плахотя, депутати Грушівської сільської ради, представники навчальних закладів громади.
Під час публічного звіту була проаналізована діяльність навчального закладу за останні 3 роки. Колективом закладу була обрана цікава форма презентації своєї роботи, що дозволило в повному обсязі наочно висвітлити основні напрямки та досягнення в діяльності дошкільного закладу. Доповідь завідуючої супроводжувалась мультимедійною презентацією та художніми номерами маленьких вихованців.
Ірина Романець, методист сектору освіти виконавчого комітету, проінформувала присутніх про створення умов Грушівською сільською радою для забезпечення функціонування навчального закладу за аналізований період та окреслила завдання, що стоять перед членами експертної комісії відповідно до змін у Порядку державної атестації навчальних закладів – це визначення відповідності дошкільного навчального закладу державним стандартам дошкільних навчальних закладів, забезпечення надання якісних освітніх послуг за визначеним напрямком діяльності закладу відповідно до робочої програми.
З теплими словами про роботу садочка «Тополька» звернулися до присутніх голова батьківського комітету Тетяна Зубрицька та представник батьківської громадськості Надія Северина.
Підводячи підсумки, завідуюча сектором освіти виконавчого комітету Грушівської сільської ради Ірина Плахотя наголосила на тому, що керівникам навчальних закладів, а особливо сільських, необхідно переглянути традиційні підходи до управління процесом соціалізації дитини й забезпечити розбудову такого освітнього простору, у якому особистість з раннього дитинства усвідомлювала б свою суспільну значущість і через систему ціннісних ставлень набувала досвіду взаємодії з соціумом.
Педагогічний колектив ДНЗ « Тополька»