У липні менеджери Дніпропетровської «Газмережі» надали понад 27 тисяч консультацій
Споживачі природного газу на Дніпропетровщині продовжують отримувати оперативну та якісну підтримку у вирішенні питань, пов’язаних з розподілом газу.
У липні менеджери Дніпропетровської філії компанії «Газмережі» надали понад 27 тисяч консультацій.
Зокрема:
▪️ 13,5 тисяч звернень надійшли до контакт-центру телефоном;
▪️ 13,5 тисяч споживачів особисто відвідали Центри обслуговування клієнтів (ЦОК).
ЦОКи в області – це місця, де мешканці можуть отримати фахову допомогу з таких питань:
-
приєднання до газорозподільної мережі;
-
реконструкція або будівництво систем газопостачання;
-
переоформлення рахунків;
-
повірка чи ремонт лічильників;
-
відновлення газопостачання;
-
техобслуговування мереж і приладів;
-
заміна газових плит та інші послуги.
📍 В регіоні працюють 24 Центри обслуговування клієнтів.
📲 Актуальні адреси можна дізнатись, написавши у Facebook-месенджер:
facebook.com/dnp.naftogaz
«Газмережі» допомагають – швидко, професійно, з турботою про кожного споживача.


