У транспорті Дніпра діє нововведення (Фото)

У Дніпрі з минулого тижня в салонах міських автобусів розміщено інформаційні дані про водія, який керує автотранспортом. Такі таблички вже у наявності в 90% автомашин. Це робиться, перш за все, для покращення обслуговування пасажирів. Повідомляють у прес-службі Дніпровської міської ради.

«На табличці вказано ім’я та прізвище водія, назва підприємства перевізника та контактний телефон, за яким можна звертатися в разі виникнення запитань або спірних ситуацій. Пасажири мають можливість поскаржитися на дії конкретної людини. У разі, якщо скарг буде багато, будуть вжиті відповідні заходи покарання не тільки щодо водія, а й самого автотранспортного підприємства»,- зазначив спеціаліст сектору контролю та моніторингу договірних зобов’язань департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Іван Васючков.

Також він додав, що водії, які працюють на міських маршрутах, проходять інструктаж щодо виконання своїх обов’язків, які прописані законодавством. Крім того, коли в салонах з’явилися таблички, водії стали більш дисципліновані, та скарг від мешканців поменшало.

«Наразі ми маємо нововведення – це розміщення в салонах автобусів даних про водія та АТП з вказаним контактним номером телефону. Таким чином ми прагнемо покращити обслуговування пасажирів шляхом вирішення конкретних ситуацій, які виникають із водіями. У разі появи скарг на адресу нашого співробітника, ми спершу проводимо роз’яснювальну бесіду, якщо не допомагає, то буде штраф, найгірше – звільнення», — сказав засновник автотранспортного підприємства «Технополіс» В’ячеслав Павленко.