У центрі Дніпра триває масштабний ремонт

У Дніпрі тривають аварійні ремонти трамвайних переїздів. Кипить робота у самісінькому центрі міста – на перехресті просп. Дмитра Яворницького та вул. Михайла Грушевського. Ремонт розпочали 18 листопада. Цією ділянкою курсує найпопулярніший трамвайний маршрут міста № 1. Повідомляють у Дніпровській міській раді.

«Довжина ділянки становить 167 метрів в одноколійному вимірі, з яких 58,5 метрів будуть вкладені широкоплощинними плитами, а 108,5 м – на класичних залізобетонних шпалах. Уже викопали котлован й зробили щебеневу подушку для укладання широкоплощинних плит», – показав представник підрядної організації Олег Савченко.

Директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Ігор Маковцев нагадав мешканцям про зміни у русі громадського транспорту та про перекриття руху автомобільного транспорту. Для виконання ремонту призупинено рух трамвая № 1, натомість відновлено роботу трамвая № 7 «Вокзал – УДУНТ». До 27 листопада також працював тимчасовий трамвайний маршрут № 1-К («Вокзал – вул. Центральна»). Відсьогодні замість нього курсує тимчасовий тролейбусний маршрут № 1-К («Вокзал – пл. Героїв Майдану»). Також до 3 грудня включно ділянка перекрита для руху автотранспорту по смугах: – просп. Дмитра Яворницького у напрямку вокзалу; – вул. В’ячеслава Липинського від вул. Харківської до просп. Дмитра Яворницького (ТК «Пасаж»). Тролейбус «кільце Б» призупинив рух, тролейбусні маршрути № 1 та № 4 скорочені до пл. Героїв Майдану. Автобуси рухаються в об’їзд. Водіїв приватного автотранспорту теж закликаємо обирати альтернативні маршрути. Рух автотранспорту на ділянці відкриють 4 грудня. Повністю закінчити ремонтні роботи планують 15 грудня – тоді відновиться робота трамвая № 1.

А вже завершили аварійний ремонт трамвайного переїзду на перехресті вулиць Павлова та Академіка Белелюбського.

«Через великий потік не лише легкових автомобілів, а й вантажівок переїзд був аварійним і потребував ремонту. Востаннє такі роботи тут проводили у 1996 році. На цій ділянці замінили 137 метрів трамвайних колій, вклали 60 метрів залізобетонних плит на самому переїзді та 77 метрів на дерев’яних шпалах», – уточнює начальник ремонтно-будівельного управління КП «Дніпровський електротранспорт» Ігор Погорелов.