Українці 40% грошей проїдають і майже не їздять відпочивати – дослідження
Керівниця відділу B2B (Business to business) міжнародної компанії з дослідженню ринків GfK Ukraine Тетяна Ситник розповіла про тенденції на роздрібному ринку в Україні. Про це повідомляє «Укрінформ» із посиланням на «Громадське радіо».
«В Україні близько 40% становлять витрати на продукти харчування. У 2015 році зросла частка грошей, які витрачаються на житлово-комунальні послуги через підвищення тарифів. А такі категорії, як відпочинок, на жаль, зменшились», — каже Ситник.
Вона також зазначила, що Україна потрапляє в зону країн з низькою купівельною спроможністю.
«Сюди належать також Молдова, Румунія, Болгарія, Косово, Македонія», – пояснила експерт.
У даному дослідженні ринків, за словами Ситник, йдеться більше про доходи, які споживач може витратити, зокрема, в роздрібній торгівлі задля задоволення власних потреб та те, що в нього залишиться на послуги, відпочинок.
«До речі, Україна за цим показником також відстає — у нас найвищий відсоток витрачається саме на товари (понад 60%, тоді як в інших досліджуваних країнах цей показник сягає близько 30%). Чим далі на захід та північ — тим багатші там країни», – додала вона.


