Українці 40% грошей проїдають і майже не їздять відпочивати – дослідження

Керівниця відділу B2B (Business to business) міжнародної компанії з дослідженню ринків GfK Ukraine Тетяна Ситник розповіла про тенденції на роздрібному ринку в Україні. Про це повідомляє «Укрінформ» із посиланням на «Громадське радіо».

«В Україні близько 40% становлять витрати на продукти харчування.  У 2015 році зросла частка грошей, які витрачаються на житлово-комунальні послуги через підвищення тарифів. А такі категорії, як відпочинок, на жаль, зменшились», — каже Ситник.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Вона також зазначила, що Україна потрапляє в зону країн з низькою купівельною спроможністю.

«Сюди належать також Молдова, Румунія, Болгарія, Косово, Македонія», – пояснила експерт.

У даному дослідженні ринків, за словами Ситник, йдеться більше про доходи, які споживач може витратити, зокрема, в роздрібній торгівлі задля задоволення власних потреб та те, що в нього залишиться на послуги, відпочинок.

«До речі, Україна за цим показником також відстає — у нас найвищий відсоток витрачається саме на товари (понад 60%, тоді як в інших досліджуваних країнах цей показник сягає близько 30%). Чим далі на захід та північ — тим багатші там країни», – додала вона.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *