Українцям показали головну сцену Євробачення-2017 (Фото)
Днями оприлюднили фото головної арени Євробачення-2017 – Міжнародний виставковий центр. Сцена Євробачення-2017 має вагу 30 тонн, а майданчик для виступу артистів становить 350 квадратних метрів. Особливістю центральної частини сцени є те, що кожна з її конструкцій може незалежно рухатися, опускатися чи підніматися під час шоу, тим самим змінюючи геометрію сцени для створення унікальності постановок учасників.
“Цього року ми будуємо немалу сцену. Її висота 14 метрів, ширина 70 метрів і глибина 28 метрів. Усі світлові прилади, а їх близько 1800, вже встановлені, більшість – введено в експлуатацію. Встановлені також усі відеоелементи, а днями плануємо встановлювати піротехніку навколо сцени і від завтра починаємо програмування усього світла, що застосовуватимуться під час шоу. Паралельно з цим ми завершуємо встановлення конструкцій глядацьких трибун і ведемо підготовку першого павільйону, де вже трохи більше ніж за два тижні почне свою роботу прес-центр. Його приміщення прийматиме близько 1500 акредитованих журналістів та 500 акредитованих фанів”, – розповів директор з виробництва Євробачення-2017 Ола Мельциг, повідомляють у прес-службі «Першого Національного».
Навпроти сцени на трибунах монтується обладнання для грінруму, куди учасники приходитимуть після своїх виступів. Загальна вага конструкцій трибун становить 450 тонн, а площа, яку вони займають перевищує 6 тисяч квадратних метрів. Загалом же, на глядацьких трибунах розміститься близько 7 тисяч глядачів. У двох секторах відведено по 25 спеціальних місць для людей з інвалідністю та місця для супроводжуючих. Під’їзд до цих секторів буде оснащено пандусами.
“Ми зв’язуємося з усіма учасниками і вони передають нам бачення свого номера чи то в малюнках, чи то фото, чи відео. Ми збираємо ці матеріали та вирішуємо, у який спосіб представити пісню й номер. Запити бувають найрізноманітнішими. Частіше вони стосуються різного реквізиту, декорацій на сцені, наприклад, сходи або місяць. Також це може бути запит на конкретний світловий ефект та особливий спецефект на камері, як от ефект дощу. Завдання моєї команди – правильно втілити в життя ці запити, щоб номер виглядав якнайкраще. Коли ми маємо запит, наприклад, на жовті сходи, то виготовлення такого реквізиту оплачує сама делегація, що для організаторів не складає додаткових затрат. Якщо ви бачили номер співака зі Швеції, то там чотири танцівники рухатимуться на бігових доріжках, які делегація самостійно повинна буде забезпечити”, – наголосив продюсер конкурсної частини Євробачення-2017 Крістер Бйоркман.
Також організатори зазначають, що розкуповуються квитки досить активно, і найбільшою популярністю користуються два півфінали й фінал, а також обидві генеральні репетиції перед фінальним шоу. Загалом станом на сьогодні продано близько 30 тисяч квитків, близько 19 тисяч заброньовані для делегацій країн-учасниць конкурсу і ще близько 21 тисячі квитків або наявні у продажу або невдовзі з’являтьс.
Нагадаємо, міжнародний пісенний конкурс Євробачення-2017 проходитиме в Україні в міжнародному виставковому центрі. Півфінали конкурсу відбудуться 9 та 11 травня, фінал – 13 травня.





