Українські траси будуватимуть за новими будівельними нормами: що змінилося?
1 вересня 2019 року набирають чинності нові зміни у державні будівельні норми щодо проектування доріг загального користування. Ці норми вводять низку важливих змін в облаштуванні безпечних та якісних трас, як у Європі, і є обов’язковими. Вони розповсюджуються на будівництво нових, реконструкцію та капремонт існуючих доріг поза межами населених пунктів.
Про це повідомляють у прес-службі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ.
«З 1 вересня цього року вступають у дію нові важливі зміни в будівельні норми щодо проектування трас. Їх головна мета – підвищення безпеки на дорогах та покращення якості дорожнього покриття — асфальтобетону. Якщо говорити про безпеку руху на дорогах, то новими нормами введено можливість звужувати крайні ліві смуги на найбільших трасах і робити більш безпечну зупинкову смугу, проектувати протизасліплюючі екрани, а також шумові смуги, які допомагають водіям не засинати за кермом. Крім того, ці норми рекомендують влаштовувати SOS-станції на трасах для першої допомоги у випадку різних надзвичайних ситуацій, робити розриви огородження для швидкого проїзду спецтехніки і багато інших змін. Щодо якості дорожнього покриття є теж чимало нововведень. Це використання геосинтетиків і модифікованих бітумів для асфальтобетонних доріг, а також спеціальних перевантажувачів асфальтобетонної суміші», — повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
Він нагадав, що з 1 вересня минулого року в дію вступили нові державні будівельні норми щодо проектування вулиць і доріг в населених пунктах (ДБН “Вулиці і дороги населених пунктів”), які ввели низку принципових змін для безпеки і комфорту дорожнього руху.